Devhd livrează un proiect de digitalizare pentru un jucător global din sectorul auto


Devhd, prima companie din România specializată pe platforma ServiceNow, a finalizat un proiect major de transformare digitală pentru un client global din industria auto, un domeniu cu procese complexe și cerințe stricte de guvernanță.

Parte a unui proces mai îndelungat de digitalizare a unei corporații din industria auto cu peste 60.000 de angajați la nivel global, proiectul a vizat într-o primă etapă implementarea unei soluții Employee Center care ajută angajații să soluționeze singuri o mare parte dintre incidentele IT care altfel ar fi fost raportate către echipele tehnice.

În urma implementării Employee Center, angajații beneficiază de proceduri ghidate și rezultate relevante cu care își pot soluționa eventualele probleme, fără a mai fi nevoie să emită un tichet.

Tranziția către acest model de tip self-service mai are avantajul că portalul funcționează ca un catalog centralizat de servicii IT care automatizează cererile utilizatorilor, gestionează mai eficient fluxurile de aprobare și simplifică gestionarea cererilor complexe la nivelul echipelor.

Prin consolidarea serviciilor IT într-o singură interfață, organizația a eficientizat fluxurile interne, reducând intervenția manuală și îmbunătățind eficiența generală a serviciilor.

În a doua etapă, Devhd a derulat implementarea Automated Governance Request (AGR), un modul care a permis gestionarea complet automatizată a solicitărilor de acces la platforma ServiceNow, a aprobărilor și a auditului intern în multiple sisteme enterprise.

Soluția AGR, dezvoltată împreună cu clientul, a automatizat procesarea a peste 50.000 de solicitări anual, economisind astfel peste 25.000 de ore de activitate manuală și reducând semnificativ intervențiile repetitive ale echipelor IT.

La nivel european, aceste proiecte se aliniază unei tendințe puternice de accelerare a digitalizării. Conform Raportului Eurostat 2024 – Digitalisation in Europe, 74% dintre companiile din Uniunea Europeană au atins un nivel de bază de intensitate digitală, însă doar 8% utilizează tehnologii de inteligență artificială; doar o treime dintre IMM-uri derulează programe coerente de transformare digitală.

Citește și

spot_img

Alte știri din aceeași rubrică

spot_img