Compania Connections anunță finalizarea demersurilor de vânzare a diviziei de Back Office Services din Bulgaria, Serbia și România, deținută prin compania sa Outsourcing Support Services S.R.L. (OSSR), către compania indiană IGT, activă și pe piața românească.
Connections are peste 300 de angajați și o experiență de 20 de ani în mai multe piețe de tehnologie din Europa Centrală și de Est și are birouri de vânzări în USA și UK și reprezentanți în Germania și Orientul Mijlociu.
„Finalizarea procesului de vânzare a companiei OSSR România împreună cu filialele din Bulgaria și Serbia ne asigură o parte din capitalul necesar pentru startul unei noi etape de investiții: dezvoltarea de soluții avansate de inteligență artificială și securitate cibernetică – pe care o pregătim de la începutul anului 2025. Tranzacția încheiată cu IGT Solutions înseamnă consolidarea poziției Connections, într-un moment în care noile tehnologii au puterea să schimbe regulile jocului în toate domeniile și industriile”, a spus Bogdan Florea, Fondator & Co-CEO Connections.
Compania este specializată în Intelligent Automation, IT Infrastructure Support, Digital Business Process Management și Software Development On Demand.
Semnarea SPA-ului (Share Purchase Agreement) a avut loc în luna martie 2025, ca urmare a unei decizii strategice a Connections de a se concentra pe dezvoltarea business-ului în zonele de bază, respectiv inteligență artificială și securitate cibernetică.
Valoarea tranzacției se ridică la 4,5 milioane euro, iar o parte din componenta fixă a prețului a fost deja achitată.
În urma acestei tranzacții, IGT Solutions preia echipele din cadrul filialelor OSSR din România, Bulgaria și Serbia (aproximativ 150 de angajați), ceea ce va contribui la scalarea operațiunilor și consolidarea avantajului competitiv al companiei în Europa.
IGT Solutions este o companie de Customer Experience (CX) care oferă interacțiuni personalizate, relevante și eficiente prin combinarea tehnologiei de ultimă oră cu soluții inovatoare, folosind puterea AI-ului Generativ (Gen AI) pentru a livra experiențe excepționale utilizatorilor finali.
Fondată în 1998, compania deservește peste 90 de clienți globali și are o echipă de peste 25.000 de experți în CX, care gestionează procese pentru clienți din 31 de centre de livrare globale, localizate în 13 țări.
Portofoliul IGT Solutions include servicii de transformare digitală, integrare de platforme, soluții bazate pe AI/ML și Gen AI, automatizări inteligente și analitică avansată, precum și un spectru complet de servicii și soluții BPM (Business Process Management).




