Stefanini Group, companie globală din domeniul tehnologiei care oferă soluții de inovare și transformare digitală, investește până în 2027, la nivel internațional, 350 milioane de euro în fuziuni, achiziții și Inteligență Artificială (AI) . De-a lungul celor 37 de ani de la lansare, grupul Stefanini a realizat aproximativ 40 de achiziții la nivel global.
România este un centru tehnologic strategic pentru operațiunile companiei din Europa, Orientul Mijlociu și Africa (EMEA), având la nivel local 1.500 de angajați care livrează servicii de dezvoltare și întreținere de aplicații, securitate cibernetică, platformă M365, infrastructură cloud și suport tehnic la distanță.
Prezent în 41 de țări, grupul a obținut anul trecut venituri globale 1,4 miliarde de dolari și intenționează să investească 350 milioane de dolari în fuziuni, achiziții și inteligență artificială până în 2027.
“Anul 2025 marchează un alt pas important în strategia globală a Stefanini Group. Ne uităm mereu spre viitor și căutăm modalități de a excela. Urmărirea sinergiei globale cu o gândire AI First ne va face și mai consecvenți în a oferi clienților noștri tot ce avem mai bun”, spune Marco Stefanini, fondator și CEO global al Stefanini Group.
La nivel global, grupul se va concentra pe consolidarea poziției în domeniul serviciilor și dezvoltarea acestora cu ajutorul Inteligenței Artificiale.
În acest sens, grupul și-a reorganizat portofoliul extins de servicii, complet îmbunătățit de Inteligența Artificială, în șapte divizii de business, și a reorganizat structura globală de marketing.
Pentru a sprijini noua direcție a companiei, Stefanini Group lansează o nouă structură de marketing sub conducerea lui Guilherme Stefanini, care a preluat funcția de CMO global în mai 2024.