Apple se confruntă cu un proces pentru întârzierile legate de Apple Intelligence

Apple se află în mijlocul unui proces federal, acuzată de publicitate înșelătoare cu privire la funcțiile Apple Intelligence promiși utilizatorilor. Plângerea a fost depusă miercuri în instanța federală din San Jose, iar procesul solicită statutul de acțiune colectivă și daune pentru persoanele care au achiziționat iPhone-uri și alte dispozitive compatibile cu Apple Intelligence.

Reclamanții susțin că proprietarii de dispozitive nu au primit caracteristicile Apple Intelligence care le-au fost promise. „Publicitatea Apple a creat așteptări clare și rezonabile în rândul consumatorilor, indicând că aceste caracteristici revoluționare vor fi disponibile la lansarea iPhone-ului,” se menționează în plângerea depusă de avocații reclamanților.

„Contrar afirmațiilor companiei Apple cu privire la capabilitățile avansate ale inteligenței artificiale, produsele oferite aveau o versiune semnificativ limitată sau chiar absentă a Apple Intelligence, inducând în eroare consumatorii despre utilitatea și performanța sa reală.”

Acest proces reprezintă o nouă problemă pentru Apple, care se confruntă cu dificultăți în a livra funcționalitățile mult așteptate ale Apple Intelligence. Potrivit unui raport Bloomberg de joi, CEO-ul Apple, Tim Cook, „a pierdut încrederea în capacitatea lui John Giannandrea, șeful diviziei de inteligență artificială, de a dezvolta produsele conform așteptărilor.”

Apple se află astfel într-un moment delicat, în fața unei posibile crize legale, care ar putea afecta imaginea companiei și încrederea consumatorilor în produsele sale. Deși Apple promitea o tehnologie inovatoare, utilizatorii par să fi fost dezamăgiți de lipsa funcționalităților complet implementate, iar acest lucru riscă să aibă repercusiuni semnificative pentru gigantul tech.

Citește și

spot_img

Alte știri din aceeași rubrică

spot_img