Salt Bank a depășit pragul de 0,4 milioane de clienți

Salt Bank anunță depășirea pragului de 400.000 de clienți la zece luni de la lansare, cu peste 70.000 de noi clienți înrolați de la finalul anului 2024 până în prezent. În 2025, Salt Bank dorește depășirea pragului de 700.000 de clienți.

De asemenea, Salt Bank lansează trei noi funcționalități în aplicație: PayBill, Automatic Saver și Subscription Manager, care simplifică plata utilităților, procesul de economisire, gestionarea abonamentelor și a aplicațiilor unde clienții își înregistrează cardul.

„Ne concentrăm pe utilizatori, ascultăm nevoile lor și inovăm împreună cu ei. Am promovat un model de banking digital care să răspundă nevoilor reale ale românilor, iar adopția rapidă ne arată că am găsit direcția corectă. Susținem cu mândrie ecosistemul românesc și, până la finalul anului, ne propunem să depășim 700.000 de utilizatori,” declară Gabriela Nistor, CEO Salt Bank.

Datele arată că, din cele 169.000 de facturi pentru utilități plătite prin Salt Bank, 60% sunt pentru servicii din domeniul telecomunicațiilor.

Salt Bank, cu sediul în România, este deținută integral de Grupul Financiar Banca Transilvania.

Citește și

spot_img

Alte știri din aceeași rubrică

spot_img