Sony compensează abonații PlayStation Plus după o întrerupere de 18 ore a serviciului

Sony a anunțat că abonații PlayStation Plus vor primi automat cinci zile suplimentare de abonament, ca urmare a unei întreruperi globale care a afectat PlayStation Network (PSN) timp de 18 ore, între vineri și sâmbătă.

„Serviciile de rețea au fost complet restabilite după o problemă operațională. Ne cerem scuze pentru neplăceri și mulțumim comunității pentru răbdare”, a transmis compania pe X, fără a explica exact cauza defecțiunii.

Pana, începută vineri seara, a împiedicat utilizatorii să se conecteze, să joace online sau să acceseze magazinul digital. Sony a anunțat sâmbătă seara că problemele au fost rezolvate.

În total, peste 7.900 de utilizatori din SUA și 7.300 din Marea Britanie au raportat probleme, conform Downdetector.com, platformă care monitorizează astfel de întreruperi.

Sony nu este la prima problemă majoră cu PSN. În 2014, un atac cibernetic a blocat rețeaua pentru câteva zile în perioada sărbătorilor, iar în 2011, o breșă de securitate a compromis datele a 77 de milioane de utilizatori, ducând la o lună de întrerupere și la o investigație oficială.

Citește și

spot_img

Alte știri din aceeași rubrică

spot_img