LinkedIn face pași importanți pentru a atrage companiile B2B, prin lansarea unor instrumente de publicitate inteligente susținute de inteligență artificială. Cu noul instrument Accelerate, platforma își propune să simplifice crearea campaniilor publicitare, și să ofere rezultate mai transparente și rapide.
Spre deosebire de instrumentele oferite de Google și Meta, care sunt orientate în principal către publicitatea B2C (business-to-consumer), LinkedIn Accelerate este creat special pentru a răspunde nevoilor companiilor B2B (business-to-business).
“Marketerii B2B sunt adesea nevoiți să își adapteze obiectivele la instrumente gândite pentru B2C, ceea ce nu este întotdeauna eficient.” a declarat Abhishek Shrivastava, vicepreședintele de management al produsului la LinkedIn. Accelerate elimină acest dezavantaj, oferind o platformă personalizată și eficientă.
Cum funcționează Accelerate?
Accelerate este un instrument automatizat bazat pe AI, care reduce semnificativ timpul necesar configurării unei campanii publicitare, de la 15 ore la doar 5 minute. AI-ul optimizează campaniile în timp real și oferă informații clare despre motivele pentru care o anumită strategie funcționează.
“Când AI face o recomandare, arată exact ce date au fost folosite pentru acea decizie,” explică Shrivastava. De exemplu, dacă o campanie generează o scădere de 42% a costului per rezultat, Accelerate va indica dacă aceasta se datorează audienței, conținutului creativ, plasării sau altor factori.
Potrivit LinkedIn, campaniile realizate prin Accelerate au înregistrat un cost cu 42% mai mic per acțiune, comparativ cu campaniile tradiționale. Această eficiență face instrumentul extrem de util atât pentru companiile mari, cât și pentru afacerile mici și mijlocii care doresc să concureze la nivel global.
“Scopul este de a ajuta marketerii B2B să devină mai productivi, să genereze rezultate relevante pentru afacerile lor, și să demonstreze succesul campaniilor în cadrul echipelor lor.” adaugă Shrivastava.
Accelerate acoperă o gamă largă de obiective publicitare, inclusiv:
- Generarea de lead-uri;
- Trafic pe site;
- Conștientizarea mărcii;
- Conversii pe site;
- Vizualizări video.
De asemenea, LinkedIn a introdus noi formate, precum document ads și anunțuri video, pentru a oferi mai multă flexibilitate în campaniile publicitare.
Pentru companiile românești care vizează piețe internaționale, LinkedIn Accelerate poate fi un instrument-cheie. Platforma oferă acces la audiențe profesionale de top, iar automatizarea campaniilor reduce costurile și timpul necesar pentru obținerea rezultatelor.