Investițiile totale ale Brand Management vor ajunge la 50 milioane de lei

Brand Management va investi până în 2030 circa 50 milioane de lei în scalarea afacerii, digitalizare și consolidarea rețelelor de publicitate indoor. Anul viitor, compania își va concentra eforturile pe digitalizarea operațiunilor și pe inovarea publicității indoor pentru a răspunde cerințelor pieței în schimbare.

„Până în 2030, preconizăm că investițiile totale vor ajunge la aproximativ 10 milioane de euro. Este un efort investițional semnificativ, dar necesar în actualul context al dezvoltării tehnologiei și pieței”, a declarat Georgian Drăghici, Commercial Director, Brand Management.

În cei 20 de ani de activitate, Brand Management a realizat investiții totale de 25 milioane de lei. Aproximativ 11,5 milioane de lei au fost alocate scalării de până acum a afacerii.

Alte investiții au vizat inovația și calitatea suporturilor publicitare (3,25 milioane de lei), logistica (4 milioane de lei), digitalizarea operațiunilor (3 milioane de lei) și realizarea de studii de piață (1,25 milioane de lei).

Totodată, compania a investit 750.000 de lei în energie regenerabilă pentru birouri și optimizarea consumului energetic al suporturilor publicitare.

Brand Management își propune să extindă oferta de locații publicitare, incluzând spații precum centre sportive, benzinării, hoteluri și restaurante, pe lângă malluri, hypermarketuri și clădiri de birouri.

„Privind spre viitor, ne propunem să extindem oferta de expunere indoor, acoperind cât mai mult din ‘daily road map-ul’ consumatorilor. Un alt proiect strategic este dezvoltarea unui software inovator, menit să transforme modul în care campaniile offline sunt implementate. Acest instrument va simplifica accesul brandurilor la spațiile publicitare din malluri, economisind timp și bugete prin agregarea și recomandarea optimă a acestora,” a adăugat Laurențiu Jiga, Founder & Managing Director, Brand Management

Citește și

spot_img

Alte știri din aceeași rubrică

spot_img