Piața de publicitate indoor se digitalizează accelerat

Piața de publicitate indoor din România începe să aibă o amprentă digitală tot mai pronunțată, iar centrele comerciale și mallurile vor canaliza tot mai multe investiții în dezvoltarea suporturilor de digital advertising. Publicitatea pe suporturi digitale reprezintă aproximativ 30% din bugetul total din această industrie.

De altfel, publicitatea indoor a devenit din ce în ce mai mult parte integrantă din mixul de media al fiecărui brand, potrivit companiei Brand Management.

„Vedem o tendință clară în investiția și dezvoltarea de suporturi digitale, atât în afara, cât și în interiorul mall-urilor. Mallurile și furnizorii de astfel de spații digitale, ghidați de cererile clienților, au început să investească masiv în dezvoltarea rețelelor de digital advertising, creând oportunități mai dinamice și eficiente pentru branduri”, a declarat Georgian Drăghici, commercial director la Brand Management.

Companiile sunt dispuse să investească tot mai mult în campanii publicitare realizate pe suporturi digitale, iar bugetul mediu lunar al unei campanii de publicitate indoor la nivel național este de aproximativ 30.000 de euro.

„Din 2025, promovarea în indoor va fi la fel de facilă ca cea online. (…) Pe măsură ce tehnologiile și soluțiile de digitalizare avansează, indoor-ul va oferi o și mai mare flexibilitate, personalizare și impact, consolidându-și poziția ca mediu strategic pentru campaniile integrate de marketing”, a spus Laurențiu Jiga, Founder & Managing Director al Brand Management. 

Carol Dan

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

Cele mai recente știri

spot_img

Abonează-te la cele mai recente știri din IT, Digitalizare, Tehnologii & Crypto

Te-ar putea interesa și...