Peste 60 de fondatori de startup-uri și mentori au participat la Founders Bootcamp, organizat de Rubik Hub între 25 și 27 septembrie la Piatra Neamț, marcând deschiderea celei de-a șaptea ediții a acceleratorului Rubik Garage.
La eveniment, pe lângă echipele selectate în program, au fost prezenți mentori cu experiență, printre care și Andrei Văcuț, director regional de inginerie în vânzări la UiPath, primul unicorn românesc.
Rubik Hub, parte a Agenției pentru Dezvoltare Regională Nord-Est, este o comunitate dedicată sprijinirii startupurilor, având la bază o rețea de peste 250 de mentori.
Bootcampul a oferit echipelor selectate oportunitatea de a se întâlni pentru prima dată și de a interacționa cu membrii comunității Rubik Hub.
Pe parcursul celor trei zile, fondatorii au participat la workshopuri, sesiuni de lucru și discuții individuale, menite să le îmbunătățească strategiile și să le ofere noi perspective.
De asemenea, aceștia și-au prezentat soluțiile inovatoare în cadrul unui pitch de trei minute, primind feedback din partea audienței.
„După aceste zile, fondatorii ar trebui să reevalueze tot ce au realizat până acum și să se concentreze pe client, nu doar pe produs,” a declarat Alexandru Chifu, investitor la Fortech Investments.
Evenimentul a inclus patru grupuri de lucru axate pe teme esențiale pentru startup-uri: marketing, investiții, dezvoltare de produs și vânzări.
13 startup-uri selectate
Pentru ediția a șaptea a acceleratorului Rubik Garage au fost selectate 13 startup-uri: Apollo Technologies, Brainactive, CraftGenie AI, Fairytales, Forensics Lab, FreedHome, GapMatch, Ruuts.travel, SiWeGO – Smart Eco Transport, STEMIX.TECH, SQBRobotics, Waitless și WeReload.
Aceste echipe provin din România, Italia, Bulgaria și Ungaria, având clienți în țări precum Spania, Grecia, Marea Britanie, Belgia, Canada și India.
Startupurile, selectate din peste 100 de aplicații din 16 țări, activează în diverse domenii, cum ar fi medtech, marketing, educație, resurse umane, HoReCa, comerț electronic și mobilitate.
Până la sfârșitul lunii noiembrie, echipele vor continua un program intensiv, ce include peste 60 de ore de workshopuri, sesiuni de feedback și coaching, pentru a-și rafina strategiile de creștere a veniturilor, extinderea pe piețele europene și atragerea de noi investiții.
În 28 noiembrie, cele 13 startupuri își vor prezenta soluțiile în București, în fața unei audiențe formate din investitori, corporații și potențiali clienți, în cadrul unui demo day.