Up România lansează un modul de gamification în aplicația sa mobilă. În prima etapă modulul este disponibil pentru utilizatorii din București și Ilfov, urmând a fi extins în toată țara pentru mai multe produse din portofoliul companiei.
Prin integrarea mecanismului de gamification, Up România se adresează în special tinerilor.
“Suntem mândri să fim primii care aducem gamification într-o aplicație de beneficii în România, ceea ce nu doar că ne poziționează ca pionieri în domeniu, dar ne permite și să sprijinim antreprenorii din HoReCa. Astfel, nu doar că îmbunătățim experiența utilizatorilor noștri, dar contribuim și la dezvoltarea și succesul afacerilor locale”, a declarat Loredana Vătăvoiu, Director de Marketing și Comunicare, Up România.
Cum funcționează Up Play?
Instalând aplicația UP Mobil, utilizatorii de carduri Up Dejun din București și Ilfov pot accesa direct modulul Up Play.
Odată activat, aceștia pot participa la misiuni zilnice și tranzacționale, prin care vor colecta Up Coins care se vor transforma în vouchere de cumpărături la diverși parteneri.
Grupul Up este prezent în peste 25 de țări, iar înRomânia deservește peste 25.000 de clienți și peste 1,3 milioane de beneficiari ai diverselor sale carduri.