Salt Bank, banca online deținută integral de Banca Transilvania, a anunțat că a atins deja pragul de un sfert de milion de utilizatori în primele 100 de zile de la lansare.
„Nu vrem să fim perfecți, vrem să fim în fiecare zi mai buni și să oferim clienților produse și servicii adaptate nevoilor lor,” a spus Gabriela Nistor, CEO-ul aplicației financiare.
Aproximativ 46% dintre clienții Salt Bank au venituri lunare de peste 1.000 de euro și activează în industriile creative, sănătate, finanțe sau administrație publică.
O bancă frecventată de bărbați
Două treimi dintre utilizatori sunt bărbați și folosesc banca pentru tranzacții zilnice.
Cei mai mulți dintre clienți provin din marile orașe ale României, București și Ilfov, Cluj, Iași, Brașov, Timișoara și Constanța fiind cele mai reprezentative.
Majoritatea clienților (79%) se încadrează în grupa de vârstă 21-50 de ani.
În primele 100 de zile, cele mai frecvente tranzacții efectuate prin Salt Bank au fost plățile pentru mobilitate, cum ar fi serviciile de taxi sau limuzine, urmate de plățile la restaurante și supermarketuri.