evoMAG a înregistrat în 2023 o dublare a vânzărilor în afara țării, ponderea acestui segment urcând la aproximativ 10% din vânzările totale aferente anului trecut, iar în acest an va intra pe piața grecească.
Cele mai comercializate produse de evoMAG în afara țării sunt smartphone-urile, electrocasnicele mici și mari, produsele de îngrijire personală și televizoarele.
evoMAG estimează că ritmul de creștere se va menține și anul acesta, compania menționând că va direcționa o parte importantă din investiții către creșterea segmentului internațional, ca parte a strategiei de dezvoltare în afara țării.
În prezent, evoMAG comercializează produse în Ungaria și Germania, atât prin marketplace, cât și pe alte canale de vânzări și vizează extinderea prezenței internaționale în următoarele luni.
„Vom intra în a doua jumătate a anului și în Grecia și vom analiza și alte piețe internaționale pentru a le identifica pe cele cu cea mai mare cerere pentru produsele noastre. Am decis să vindem în Grecia, atât direct, cât și prin diverse canale, datorită convenienței logistice. Apropierea geografică și faptul că piața de comerț online este încă nedezvoltată oferă oportunități semnificative pentru expertiza noastră, iar analizele noastre arată că suntem competitivi pe această piață.”
Mihai Pătrașcu, CEO evoMAG
În următorii doi ani ani compania vrea să se extindă și în Germania, Polonia și Franța prin diferite canale de vânzări.
Extindere de business și de portofoliu
Extinderea internațională vizează și diversificarea portofoliului de produse disponibile, cât și noi parteneriate cu companii de logistică, dar și elaborarea de politici clare și favorabile de returnare și garanție pentru a câștiga încrederea consumatorilor internaționali.
Un alt obiectiv al evoMAG în acest an este și creștererea cu peste 50%, la aproximativ 30.000, a numărului de produse disponibile la vânzare.
Creșterea va avea loc gradual, fiind adăugate în fiecare lună produse de interes, din cele mai căutate categorii.
În acest an, evoMAG a introdus în oferta disponibilă la nivel internațional smartphone-uri și accesorii, laptopuri și tablete, ceasuri inteligente, brățări de fitness, dispozitive pentru case inteligente, electrocasnice mari și mici, mobilier și unelte și echipamente pentru grădină.