DNSC şi ANPC lansează un canal dedicat protecţiei consumatorului pe platformele Meta

Direcția Națională de Securitate Cibernetică (DNhttps://digitalio.ro/2024/02/27/dnsc-instruieste-5-000-de-profesori-in-domeniul-securitatii-cibernetice/SC) și Autoritatea Națională pentru Protecția Consumatorilor (ANPC) au anunțat lansarea unui canal dedicat exclusiv protecției consumatorului pe platformele Meta. Acest nou canal va fi un instrument pentru informarea și protejarea consumatorilor împotriva diverselor amenințări și practici comerciale neloiale.

„Ne dorim să oferim consumatorilor o platformă de încredere unde pot găsi informații relevante și utile despre protecția drepturilor lor. Colaborarea cu ANPC ne permite să combinăm expertiza noastră în securitate cibernetică cu cunoștințele lor în protecția consumatorilor.”

DNSC

Prin intermediul acestui canal, consumatorii vor avea acces la informații actualizate despre drepturile lor, sfaturi pentru evitarea fraudelor și recomandări pentru a naviga în siguranță pe internet.

Inițiativa vine ca răspuns la creșterea numărului de incidente cibernetice și a practicilor înșelătoare în mediul online.

Acest canal dedicat va fi disponibil pe toate platformele Meta, inclusiv Facebook și Instagram, și va include conținut variat, de la articole și ghiduri la videoclipuri educative și sesiuni de întrebări și răspunsuri.

Utilizatorii vor putea, de asemenea, să raporteze direct incidentele și să solicite asistență prin intermediul canalului.

Citește și

spot_img

Alte știri din aceeași rubrică

spot_img