ChatGPT se confruntă cu întreruperi la nivel mondial, inclusiv în România. Mulți utilizatori ai ChatGPT au raportat că se confruntă cu probleme în a genera răspunsuri din partea chatbot-ului AI, acesta neputând răspunde la întrebări.
În plus, unii utilizatori se confruntă chiar cu situația în care aplicația se blochează.
Potrivit Downdetector, o platformă de monitorizare a întreruperii platformei ChatGPT, rapoartele despre utilizatorii care se confruntă cu probleme cu OpenAI au început să se înmulțească marți, 4 iunie, de la ora 13:00.
Conform platformei, 81% dintre problemele raportate sunt legate de ChatGPT, în timp ce 14% utilizatori se confruntă cu probleme ale site-ului OpenAI și doar cinci la sută cu aplicația pentru smartphone.
În timpul unor teste, ChatGPT pentru web a funcționat bine, răspunzând instantaneu la solicitări atât pentru utilizatorii cu abonament gratuit, cât și pentru cei cu abonament Plus.
Cu toate acestea, aplicația ChatGPT pentru Android a răspuns cu întârziere, în timp ce aplicația pentru iOS a afișat mesajul „Eroare internă de server” după ce a încercat să proceseze solicitarea mai mult timp.
Chatbot-ul de la OpenAI s-a confruntat cu probleme similare luna trecută, când aproximativ 90% dintre utilizatori au raportat întreruperi.
La acea vreme, aplicația pentru Android afișa un mesaj de eroare care arăta că serverul se confrunta cu probleme.
Aplicația pentru iOS și versiunea web a ChatGPT nu au putut, de asemenea, să genereze răspunsuri și au afișat un mesaj „Request Timeout”.