SoftOne lansează o platformă eCommerce B2B în România

SoftOne România, parte din SOFTONE Group și furnizor de soluții business software în Grecia și Europa de Sud-Est, lansează o nouă platformă eCommerce B2B pe piața din România.

„Lansarea platformei eCommerce B2B, SHOPRANOS, pe piața din România întărește angajamentul SoftOne de a oferi clienților noștri soluții avansate și inovatoare. Prin intermediul noii soluții, dorim să satisfacem în totalitate cerințele tot mai exigente ale pieței eCommerce, dar și să minimizăm eforturile clienților noștri în dezvoltarea unui magazin online B2B, fructificând la maximum potențialul inteligenței artificiale”.

Alexandra Lucescu, director general SoftOne România

SHOPRANOS încorporează funcționalități de inteligență artificială care permit companiilor să creeze conținut pentru magazinul lor online sau să îmbunătățească cel existent.

Soluția este disponibilă în Cloud, printr-un abonament anual, eliminând necesitatea investițiilor mari în infrastructura hardware și costurile ridicate de mentenanță.

Platforma susține integrarea cu orice soluție ERP sau CRM disponibilă pe piață pentru automatizări complete, precum și integrarea cu Google Analytics pentru control complet asupra shop-ului online.

Grupul SOFTONE are nouă unități de business, peste 680 de angajați și o rețea cu peste 600 de parteneri care deservesc peste 80.000 de clienți în Grecia, Cipru, Bulgaria și România.

SoftOne România a înregistrat o cifră de afaceri în 2023 de peste 2 milioane de Euro, iar întregul grup SoftOne, activ pe mai multe piețe din Europa Centrală și de Est, a avut o cifră de afaceri de peste 60 de milioane de Euro.

Subsidiara din România s-a extins în anul trecut cu un nou punct de lucru, la Brașov, iar compania își propune să depăsească 3 milioane de Euro în acest an.

Carol Dan

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

Cele mai recente știri

spot_img

Abonează-te la cele mai recente știri din IT, Digitalizare, Tehnologii & Crypto

Te-ar putea interesa și...