Ponderea livrărilor la lockere efectuate de evoMAG va depăși 40% în acest an, de la nivelul actual de 30%, pe fondul creșterii cererii pentru astfel de livrări, extinderii rețelei de lockere și intensificării concurenței în acest segment.
„Noile parteneriate subliniază angajamentul evoMAG de a oferi cele mai rapide și mai convenabile opțiuni de livrare de pe piață. Deservim două nevoi diferite prin toate aceste parteneriate. În ceea ce privește livrarea la lockere, clienții au nevoie de predictibilitate în livrare și să câștige timp, iar pe segmentul de livrări rapide, într-un interval de 1 – 3 ore, aceștia au nevoie să își rezolve o problemă punctuală: să facă rapid un cadou, să înlocuiască un produs care s-a stricat, în general să rezolve o problemă rapidă, punctuală”.
Mihai Pătrașcu, CEO evoMAG
În ultimii ani însă, compania a accelerat dezvoltarea segmentului de livrări, încheind parteneriate cu platformele de livrare rapidă.
evoMAG își extinde opțiunile de livrare a produselor la nivel național în sistem locker în 5.000 de noi astfel de puncte instalate în toată țara, care se adaugă celor 3.900 existente.
Pe lângă numărul mai mare de comenzi cu livrare la lockere, evoMAG înregistrează și o cerere în continuă creștere pentru livrare rapidă (livrare între una și trei ore). Astfel, în prezent, până la 3% din totalul comenzilor ajung la destinație prin platformele de livrare rapidă (Glovo, Bringo și Tazz).
Telefoanele mobile, accesoriile, componentele de calculator și consumabilele se numără printre cele mai frecvent achiziționate articole prin serviciul de livrare rapidă.
evoMAG a încheiat anul 2023 cu vânzări de 42 milioane de euro, în creștere cu circa 20% față de 2022. Anul trecut, evoMAG a înregistrat cele mai mari vânzări de telefoane mobile, laptopuri, componente, dar de electrocasnice.