LinkedIn se lansează în afacerea de influencer marketing, concurând TikTok și Istagram

Influencer marketing a devenit o afacere de mari dimensiuni pe TikTok și Instagram, unde creatorii populari pot câștiga sume consistente ajutând brandurile să își promoveze produsele și serviciile. Acum, proprietarii LinkedIn vor și ei o bucată din această afacere, scrie CNBC.

Începând de săptămâna trecută, LinkedIn permite agențiilor de publicitate să plătească pentru a augmenta reech-ul postărilor utilizatorilor. Produsul său, numit Thought Leader ads, a fost lansat într-o versiune limitată anul trecut.

LinkedIn, deținută de Microsoft, caută o soluție pentru a ieși din blocajul creșterii veniturilor cu o singură cifră.

Influencer marketing a fost în mare măsură, până în prezent, un fenomen al aplicațiilor pentru consumatori, unde unii creatori de conținut se pot tranforma în celebrități cu milioane de urmăritori.

Bătaie pe bani

Aproape două treimi din fondurile de marketing pe rețelele de socializare din acest an vor fi cheltuite pe Instagram și TikTok.

LinkedIn, care a fost lansat cu un an înainte de Facebook, va controla doar 4% din piață, egal cu 4,5 miliarde de dolari din venituri din marketing, spune eMarketer, iar cota sa va rămâne neschimbată în următorii doi ani.

„Este nevoie de mult timp pentru ca reclamele și formatele de anunțuri să prindă cu adevărat rădăcini”.

Max Willens, analist senior la eMarketer

LinkedIn a introdus reclamele Thought Leader anul trecut, dar cu utilizare limitată, iar brandurile nu puteau decât să amplifice postările de la propriii angajați.

Totuși, s-ar putea să nu fie ieftin. Afișarea unui anunț către 1.000 de utilizatori costă, în general, mai mult pe LinkedIn decât pe Instagram sau TikTok, parțial pentru că firma deținută de Microsoft percepe comisioane mai mari de la agenții de publicitate.

Mai multe date vor fi disponibile în curând pentru agenții de publicitate. În câteva săptămâni, membrii LinkedIn vor putea să caute pe site reclamele publicate de orice companie și să vadă reclamele Thought Leader, a spus un purtător de cuvânt al LinkedIn.

Evoluția acesei afaceri pentru LinkedIn depinde însă de ce se va întâmpla cu TikTok, aplicație care se confruntă cu o posibilă interzicere în SUA.

Carol Dan

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

Cele mai recente știri

spot_img

Abonează-te la cele mai recente știri din IT, Digitalizare, Tehnologii & Crypto

Te-ar putea interesa și...