Compania de telecomunicații AT&T investighează un incident petrecut acum două săptămâni care a dus la publicarea datelor a 73 de milioane de foști și actuali clienți pe dark web, scrie CNBC.
Compania a resetat codurile de acces ale celor 7,6 milioane de utilizatori actuali care au fost afectați și a spus că îi contactează în mod activ, împreună cu cei 65,4 milioane foști deținători de conturi cărora le-au fost compromise și datele.
„Acest incident nu a avut un impact material asupra operațiunilor AT&T”.
At&T
Analiza preliminară a AT&T a constatat că datele sustrase sunt 2019 sau mai devreme și includ informații personale precum nume, adrese de domiciliu, numere de telefon, date de naștere și numere de securitate socială. Setul de date sustrase nu conține informații financiare personale sau istoricul apelurilor.
AT&T nu a identificat încă sursa scurgerii de informații.
În februarie, clienții AT&T s-au confruntat cu o întrerupere a funcționării telefoanelor mobile timp de câteva ore, dar atunci compania a spus că incidentul a fost provocat de problemă de sistem, iar nu de hacker.
Compania a spus că este în curs de desfășurare o investigație „robustă”, susținută de echipe interne și externe de securitate cibernetică.
În martie 2023, AT&T a notificat aproximativ 9 milioane de clienți că informațiile lor privind accesul la serviciile de Internet furnizate de companie au fost compromise în urma unui atac îndreptat împotriva unui furnizor al companiei.