More

    Valoarea comenzilor online a crescut anul trecut cu mai puțin de șapte lei

    Valoarea medie a unei comenzi online a crescut anul trecut cu mai puțin de șapte lei, la 237 de lei, faţă de nivelul de 230,8 de lei în 2022, potrivit datelor furnizate de platforma SaaS de management automatizat şi centralizare a activităţilor de eCommerce easySales.

    În acelaşi timp, numărul comenzilor intermediate de easySales a depăşit 3,14 milioane anul trecut, faţă de cele 1,84 milioane raportate în 2022.

    Observăm o tendinţă clară de adaptare a consumatorilor la noi stiluri de viaţă, cu o atenţie crescută acordată îngrijirii şi sănătăţii, reflectată în creşterea semnificativă a vânzărilor din categoriile electronice, frumuseţe şi sport. Aceste schimbări sunt impulsionate de factori precum inovaţiile tehnologice continue, necesitatea adaptării la un mediu socio-economic în schimbare şi o înclinare generală spre un stil sănătos şi activ de viaţă.

    easySales

    Creșteri pe toată linia

    Compania a intermediat anul trecut comenzi totale de 745,5 milioane de lei, în creştere cu 75% față de 2022.

    Cele mai mari volume de comenzi au fost înregistrate de categoriile casă şi bucătărie (280,9 milioane de lei), electronice (139,3 milioane de lei), grădinărit şi outdoor (48,9 milioane de lei), artă, pictură, ceramică (44,9 milioane de lei), sport şi aer liber (42,7 milioane de lei).

    În paralel cu tendinţele observate la nivelul cumpărătorilor, noi evoluăm spre a satisface nevoile complexe ale marilor magazine online şi facem paşi constanţi, în special, în primă fază, prin integrarea soluţiilor ERP în platforma noastră.

    easySales

    Comparativ cu 2022, evoluţia comenzilor a fost influenţată şi de creşterea numărului de comercianţi din platforma easySales si de cele 13 noi marketplace-uri integrate anul trecut.

    Carol Dan

    Stay in the Loop

    Latest stories

    S-ar putea să-ți placă și...