Betches, o companie cunoscută pentru postările sale pe Instagram, a anunțat marți că va încerca să valorifice utilizarea tot mai mare de către tineri a rețelelor sociale pentru a se informa, făcând echipă cu Vitus „V” Spehar, alias @underthedesknews, un cunoscut creator de conținut pe TikTok, pentru a oferi știri politice celor din Generația Z.
Spehar a devenit cunoscut pe TikTok după ce a acoperit atacul din 6 ianuarie 2021 asupra Capitoliului SUA și acum postează știri zilnice pentru cei peste trei milioane de urmăritori ai săi, scrie Washington Post.
„Jurnalismul tradițional este semnificativ mai slab și mai greu de accesat decât oricând, iar oamenii petrec mai mult timp pe telefoanele lor. Suntem, într-un fel, în acel spațiu dintre un influencer și o companie media”.
Betches
Betches a fost fondată ca un blog în 2011 de trei studenți iar în ultimul deceniu brandul s-a tranformat într-o companie media multiplatformă cu peste 9,2 milioane de urmăritori pe Instagram.
Brandul găzduiește, de asemenea, o rețea de podcasturi care acoperă cultura pop, reality TV, crime adevărate, întâlniri și altele.
Anul trecut, compania a fost achiziționată de LBG Media, editorul britanic al LADbible, care operează mai multe conturi mari de social media, inclusiv UNILAD și LADbible.
Publicul țintă sunt tinerii
Publicul principal al Betches este format din tinerele mileniale și din generația Z.
Unul dintre cofondatorii Betches a declarat că firma intenționează să acopere alegerile prezidențiale din SUA pe canalele sale de știri, inclusiv pe un cont de Instagram bazat pe știri, cu peste 616.000 de urmăritori.
Firma ia în calcul și realizarea unui buletin informativ și eventual și evenimente live.
Betches nu difuzează știri în modul în care o fac majoritatea publicațiilor jurnalistice, ci înclină spre meme și umor, iar firma își propune să comunice știrile într-un mod ușor de digerat de către tineri.