Vânzările evoMAG au crescut anul trecut cu 20%, la 42 milioane de euro

evoMAG a încheiat anul 2023 cu vânzări de 42 milioane de euro, în creștere cu circa 20% față de 2022. Anul trecut, evoMAG a înregistrat cele mai mari vânzări de telefoane mobile, laptopuri, componente, dar de electrocasnice.

„Ne-am concentrat, anul trecut, pe ce știm să facem cel mai bine – pe vânzarea produselor din categoriile în care avem cea mai mare experiență. În plus, am reușit să consolidăm un departament robust, dedicat vânzărilor corporate, și am continuat să deschidem noi canale de vânzare, prin parteneriate cu mai multe marketplace-uri, atât din România, cât și din afara țării”.

Mihai Pătrașcu, CEO-ul evoMAG

Planuri de dezvoltare

Anul acesta, compania va continua să se axeze pe partea de corporate și vânzare către companii și ia în calcul listarea pe alte marketplace-uri din alte țări, precum Germania și Grecia.

Focusul evoMAG, în 2024, este pe optimizare și eficientizare, a adăugat Pătrașcu.

Totodată, pentru anul în curs, evoMAG estimează investiții de aproximativ 500.000 de euro, similare cu cele din 2023.

Cea mai mare parte a acestora va fi direcționată către eficientizarea activității logistice, pentru creșterea rapidității în livrare și în platforma din spatele magazinului online, pentru îmbunătățirea experienței de cumpărare a clienților și ușurință în utilizare.

evoMAG ia în calcul, anul acesta, o creștere a business-ului între 10% și 20%, în funcție de evoluția segmentului corporate, dar și a vânzărilor către instituțiile publice.

În 2024, evoMAG rămâne deschis la oportunități de consolidare a poziției pe piață prin achiziții, vizând magazine online cu o bază solidă de clienți, care comercializează produse pe nișe complementare ofertei acutale acompaniei.

Citește și

spot_img

Alte știri din aceeași rubrică

spot_img