VF Corp, compania-mamă a mărcilor de îmbrăcăminte Vans, Supreme și The North Face, a anunțat joi că hackerii au furat datele personale a 35,5 milioane de clienți în urma unui atac cibernetic din decembrie anul trecut, scrie Tech Crunch.
Compania cu sediul în Denver, Colorado, a raportat acest atac joi dar nu spune clar ce tipuri de date personale au fost furate.
VF Corp a spus că nu păstrează numerele de securitate socială ale consumatorilor, informațiile despre conturile lor bancare și nici informații despre cardurile de pe care clienții fac plăți.
De asemenea, compania nu are dovezi că hackerii au furat și parolele clienților.
Atac revendicat
VF Corp. a declarat anterior că hackerii i-au perturbat operațiunile „prin criptarea unor sisteme IT”, implicând un atac ransomware.
Atacul a fost revendicat de gruparea ALPHV (sau BlackCat).
VF a declarat la momentul incidentului, în decembrie 2023, că se confruntă cu întreruperi operaționale și cu „incapacitatea de a onora comenzile”.
În dosarul depus joi, VF a spus că „înregistrează efecte reziduale minore ale incidentului cibernetic”, dar că a ajuns din urmă cu onorarea comenzilor care au fost amânate.
Compania a spus că „a restaurat în mod substanțial sistemele IT și datele care au fost afectate de incidentul cibernetic”.