Agenția de marketing digital GUN Media a înregistrat în 2023 o cifră de afaceri de 4,5 milioane de lei, în creștere cu 15% față de anul precedent, datorită consolidării relației cu clienții din portofoliu, prin lansarea unui serviciu de e-mail marketing și investiția într-un CRM integrat cu platforme de social media.
„A fost un an cu foarte multă presiune din piață. Având un portofoliu mare de afaceri ecommerce, rezultatele clienților noștri au fost influențate de consumul din retail, iar în prima jumătate a anului s-a simțit o contracție puternică la nivel de consum.”
Robert Trandafir, CEO al GUN Media
GUN Media a încheiat anul 2023 cu un portofoliu de 85 de clienți activi. În portofoliul GUN Media se numără acum, printre altele, Cupio.ro, NeaKaisa.ro, TheHome.ro, PrestigeHome.ro, VLAdiLA.ro și Case-Smart.ro, branduri din sectoarele de cosmetice profesionale, home&deco, sanitare sau de iluminat inteligent.
De asemenea, Alexandru Curtașu, aflat în funcția de Head of Performance Marketing al GUN Media, devine din ianuarie 2024 partener GUN Media, după cinci ani în care a trecut prin toate rolurile în divizia de Paid Media a agenției.
„Din a doua jumătate a anului, majoritatea clienților din portofoliu au înregistrat creșteri. Pentru noi, cel mai important a fost să ne orientăm către clienți stabili, cu viziune pe termen lung, cărora să le putem oferi servicii de performance cu un nivel de suport foarte ridicat”.
Robert Trandafir, CEO al GUN Media
Pentru 2024, GUN Media își propune să continue trendul de dezvoltare prin consolidarea relațiilor cu clienții cu potențial de creștere atât în România, cât și la nivel internațional.
De asemenea, compania se așteaptă la o majorare a cererii pentru serviciul de e-mail marketing.
Un alt obiectiv al companiei este de a-și extinde portofoliul cu magazine online din România care își doresc să activeze și în alte teritorii, iar cu acest scop, GUN Media integrează servicii de tip SaaS dedicate.