Alphabet va limita întrebările despre alegerile din SUA la care chatbotul său Bard va putea răspunde

Alphabet, proprietarul Google, va restricționa tipurile de întrebări legate de procesul electoral din SUA la care chatbotul său Bard și căutările bazate pe AI generativă vor putea răspunde în perioada de până la alegerile prezidențiale din 2024, relatează Reuters.

Restricțiile vor fi aplicate până la începutul anului 2024, a spus compania.

În afară de SUA, în 2024 sunt așteptate alegeri în mai multe state din lume, printre care India și Africa de Sud.

Vom lucra cu atenție sporită asupra rolului pe care l-ar putea juca inteligența artificială.

Google

Meta, proprietarul Facebook, a declarat, de asemenea, că interzice campaniilor politice și agenților de publicitate din alte industrii reglementate să folosească noile sale produse de publicitate AI generativă.

Agenții de publicitate de pe Meta vor trebui, de asemenea, să dezvăluie când inteligența artificială sau alte metode digitale sunt utilizate pentru a modifica sau crea reclame politice, sociale sau electorale pe Facebook și Instagram.

Pe de altă parte, platforma de socializare X a lui Elon Musk, care este investigată de Uniunea Europeană, a declarat în august că va permite publicitatea politică în SUA. Toate reclamele politice fuseseră anterior interzise la nivel global pe X din 2019.

Guvernele de pe tot globul se gândesc cum să reglementeze AI în lumina amenințărilor pe care le reprezintă, cum ar fi răspândirea dezinformării.

Firmele Big Tech se vor confrunta cu noile reguli ale Uniunii Europene pentru a eticheta în mod clar publicitatea politică pe platformele lor, cine a plătit pentru aceasta și cât de mult și ce alegeri sunt vizate.

Carol Dan

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

Cele mai recente știri

spot_img

Abonează-te la cele mai recente știri din IT, Digitalizare, Tehnologii & Crypto

Te-ar putea interesa și...