Poșta Română se digitalizează timid

Compania Națională Poșta Română a investit trei milioane de lei într-o linie tehnologică la Fabrica de Timbre, cu o vechime de 151 de ani, în ceea ce s-ar putea interpreta ca o tentativă timidă de digitalizare a firmei de stat.

Linia tehnologică, pusă în funcțiune joi, va permite conversia, scanarea și arhivarea de documente cu aplicație de captură și extragere de date, a anunțat compania.

Reprezentanții companiei afirmă că prin această investiție se creează și o nouă linie de afaceri business, dar și posibilitatea de a participa la licitații și contracte importante, mai diverse.

„Noua achiziție va duce la automatizarea proceselor și va deschide noi oportunități de dezvoltare. În plus, va contribui cu siguranță la creșterea veniturilor Companiei și ale Fabricii de Timbre, prin extinderea portofoliului de produse și servicii, în beneficiul clienților noștri. Modernizăm, revitalizăm și dorim să ducem Poșta Română către performanță”.

Valentin Ștefan, directorul general al companiei

Prin conversia digitală a documentelor, clienții vor putea beneficia de avantajele oferite de un sistem de arhivare electronică, fără a face investiții în echipamente și aplicații software costisitoare.

La începutul lunii august 2022, compania de stat a inaugurat două linii tehnologice în care a investit șase milioane de lei, potrivit Agerpres.

”Continuăm retehnologizarea Fabricii de Timbre, prin investiții moderne și ultra-actuale, care ne vor ajuta să oferim servicii cât mai bune. <> despre care vorbim acum deja pune în valoare potențialul enorm pe care îl are Fabrica de Timbre de a deveni o sucursală extrem de eficientă a Poștei Române și este, în același timp motivația noastră de a nu ne opri aici”.

Adrian Grecu, directorul Fabricii de Timbre

Poșta Română deservește aproximativ 19 milioane de clienți și are ca acționari Ministerul Cercetării, Inovării și Digitalizării (93,52% din capital) și Fondul Proprietatea (6,48%).

Citește și

spot_img

Alte știri din aceeași rubrică

spot_img