More

    Brand Management se pregătește de lansarea unei platforme de Out of Home Retail Indoor advertising în 2024

    Compania Brand Management, înființată în 2004 de antreprenorul român Laurențiu Jiga, investește în digitalizare și la începutul anului 2024 intenționează să lanseze o platformă de indoor advertising care va îngloba ultima tehnologie software și va fi găzduită în cloud. Laurențiu Jiga, fondatorul și CEE Managing Director Brand Management, a acordat un interviu în exclusivitate pentru Digitalio.ro.

    „În ultimul timp am trecut la digitalizarea companiei și a modului în care ne desfășurăm activitatea. Pe această platformă se vor putea tranzacționa spații publicitare indoor clasic și, nu în ultimul rând, expunerea pe digital screens. Credem că acest nou instrument de tranzacționare va ajuta piața de indoor advertising să crească, să devină mai interesantă pentru advertiseri și pentru motivul că alegerea spațiilor de expunere se va putea face ținând cont de trafic, de datele demografice, de comportamentul consumatorilor”.

    Laurențiu Jiga

    Brand Management a derulat, de la înființare, peste 3.200 de campanii de advertising ale căror bugete cumulate au depășit valoarea de 130 milioane de lei.

    Potrivit lui Jiga, valoarea pieței de indoor advertising din România se apropie de nivelul de 11 milioane de euro, în timp ce cota de piață a Brand Management este de aproximativ 12%.

    Digital Signage se află pe un trend ascendent începând cu 2021 iar compania se așteaptă să crească în continuare ca efect al inerției planificării expunerii brandurilor internationale. În ultimii 2-3 ani, prețurile de expunere pe digital screens au ținut pasul cu inflația, iar clienții au optat pentru expunerea aceasta și datorită faptului că implementarea este mai rapidă.

    De asemenea, pentru expunerea clasică pe suprafețe mari, Brand Management a avut mai mulți clienți care „au rămas fideli” deoarece au avut creșteri de vânzări de până la 250% în perioada expunerii campaniilor implementate în centrele comerciale.

    Deși piața de advertising crește într-un ritm lent, se estimează că tot mai mulți advertiseri vor păstra, iar alții vor adăuga indoor advertising în mixul lor de media.

    „Asta se întâmplă pentru că o parte dintre ei au avut o primă campanie în 2023, iar rezultatele bune și impactul asupra consumatorului la locul de vânzare, implicit în locul în care se ia decizia de cumpărare, nu s-au lăsat așteptate”.

    Laurențiu Jiga

    Brand Management a înregistrat în 2022 o cifră de afaceri de 6,4 milioane de lei, iar pentru acest an estimează o creștere de aproximativ 35%.

    LEAVE A REPLY

    Please enter your comment!
    Please enter your name here

    spot_img

    Abonează-te la cele mai recente știri din IT, Digitalizare, Tehnologii & Crypto

    - Visit our partner website- CLUJ IT

    You might also like...