ING Bank România lansează o soluție de plată contactless destinată clienților persoane fizice și juridice ai băncii care utilizează ceasurile Garmin. Portofoliul de soluții de tip wallet oferite de bancă include deja Apple Pay și Google Pay.
„Garmin Pay este o completare firească a portofoliului nostru de soluții de plată, după ce în primele 9 luni ale anului aproximativ jumătate dintre tranzacțiile contactless ale clienților noștri persoane fizice au fost efectuate prin carduri înrolate în aplicații tip wallet.”
Alina Iacomi, Tribe Lead Digital, ING Bank România
Peste jumătate dintre clienții activi persoane fizice ai băncii au deja cel puțin un card ING înrolat într-o astfel de soluție de plată din portofoliul băncii, iar 7% dintre cei cu un card înrolat într-un wallet au ales și ceasul inteligent ca metodă de plată.
Pentru a înrola un card, utilizatorii care au un dispozitiv ce permite plățile prin Garmin Pay trebuie să descarce pe telefonul mobil aplicația Garmin Connect (disponibilă în Google Play și App Store) și să își facă un cont de utilizator în această aplicație.
Următorul pas este adăugarea în aplicația Garmin Connect a unui card eligibil emis de către ING Bank România pe numele utilizatorului. Pentru o siguranță sporită, parola va fi cerută fie o dată la 24 de ore, fie în momentul în care ceasul Garmin este pus din nou la mână.
În plus, Garmin Pay poate fi utilizat și pentru retrageri de numerar de la orice bancomat cu funcția contactless activată, prin apropierea de ATM a dispozitivului pe care este înrolat cardul. De această dată, clienților le va fi solicitată și introducerea codului PIN al cardului înrolat.
ING Bank România a fost înființată în 1994 și are peste 1,7 milioane de clienți.