White Image vizează creșterea cifrei de afaceri cu 10% anul acesta și extinderea în alte țări

Compania de email marketing White Image estimează o creștere a cifrei de afaceri de 10% în 2023, după ce anul trecut a raportat rezultate de peste 1,5 milioane de euro. Perspectivele industriei de email marketing sunt pozitive, pe fondul unor tranzacții importante și al unui interes în creștere al companiilor pentru canale de vânzări cu rate de conversie mai mari.

La 20 de ani de activitate pe piața locală, după ce a fost preluată, anul acesta, de către Mediapost Hit Mail, deținut de Poșta Franceză, compania vizează expansiunea internațională.

“Industria s-a schimbat semnificativ în tot acest timp, iar email marketing-ul a evoluat, de la un instrument aproape exclusiv orientat către vânzări, la un domeniu vast care acoperă zona de suport after sales, construirea relației cu clienții și susținere a tuturor proceselor de business. A căpătat un rol foarte puternic ca soluție de loializare și are mai multe atribuții în ziua de azi, răspunde mai multor probleme de business decât la începutul anilor 2000, iar momentul actual este unul bun, marcat de o consolidare puternică”.

Grațiela Lupu, Managing Partner White Image

Piaţa de email marketing este definită de două tendințe majore, respectiv integrarea soluţiilor de CRM în comunicare, cu ajutorul datelor colectate, dar şi o experiență mai interactivă oferită clienților, prin integrări de componente video pentru explicarea serviciilor sau chiar jocuri.

“Față de acum 20 de ani, când mailul era folosit doar pentru a ține corespondența, piața este acum una foarte competitivă, iar adaptarea la schimbările din industrie și la evoluția tehnologiei este esențială. Am avut o dezvoltare puternică în ultimii ani, am atras clienți și parteneri noi, iar focusul pe marketing automation și experiența oferită clienților ne-a adus și multe premii internaționale.”

Andrei Georgescu, co-fondator White Image

Compania expediază lunar peste 60 de milioane de email-uri prin sistemul său. Printre cele mai noi domenii din care vin companiile atrase de piața de email marketing se numără construcţiile, auto, financiar, serviciile de consultanţă.

Citește și

spot_img

Alte știri din aceeași rubrică

spot_img