More

    Spotify a avut venituri de 32 milioane de euro în trimestrul al treilea

    Spotify a înregistrat în trimestrul al treilea ale acestui an un venit operațional de 32 de milioane de euro, pentru prima data din 2021, ajutat de o marjă brută mai mare și de costuri mai mici de marketing și de personal, raportează Reuters.

    Alți factori care au contribuit la acest rezultat au fost creșterea prețurilor la serviciile sale de streaming și creșterea numărului de abonați în toate regiunile. Compania a estimat că numărul de ascultători lunari va ajunge la 601 milioane în acest trimestru.

    „Credem că, în continuare, ar trebui să vedem o creștere destul de consistentă a veniturilor noastre din exploatare”.

    Directorul financiar al Spotify, Paul Vogel

    Vogel prognozează un venit din exploatare de 37 de milioane de euro în trimestrul curent. După ce a cheltuit mai mult de un miliard de euro în dezvoltarea afacerii, Spotify a ținut un control strâns al costurilor, concediind 6% dintre angajați la începutul acestui an și majorând în iulie prețurile pentru abonații premium.

    „Încă ne concentrăm pe eficiență, dar eficiența pentru noi nu înseamnă doar reducerea costurilor, înseamnă să obținem mai mult din fiecare dolar”.

    directorul general al Spotify, Daniel Ek

    Marja brută a Spotify a crescut la 26,4% în perioada iulie-septembrie, cu 166 de puncte de bază în creștere față de anul precedent.

    Numărul de utilizatori activi lunar ai companiei a crescut cu 26%, până la 574 de milioane în trimestrul al treilea, depășind propriile așteptări și prognoza analiștilor, de 565,7 milioane de clienți.

    Abonații Premium, care genberează cea mai mare parte a veniturilor companiei, au crescut cu 16%, până la 226 de milioane, depășind estimările de 223,7 milioane.

    Veniturile au crescut cu 11% la 3,36 miliarde de euro, depășind estimările de 3,33 miliarde.

    Spotify ar putea ajunge până în 2030 la 1 miliard de utilizatori și la venituri anuale de 100 de miliarde de dolari. De asemenea, este de așteptat ca numărul abonaților premium să ajungă la 235 de milioane în ultimele trei luni ale anului, iar veniturile să ajungă la 3,7 miliarde de euro.

    Carol Dan

    Stay in the Loop

    Latest stories

    S-ar putea să-ți placă și...