ELIAN Solutions, parte a Bittnet Group, a înregistrat o creștere a cifrei de afaceri cu 55% în primele șase luni ale acestui an , comparativ cu aceeași perioadă din 2022. Planurile de business ale companiei se concentrează pe intensificarea prezenței în zona internațională, cu servicii directe furnizate piețelor din Europa și Statele Unite ale Americii.
„Această performanță reflectă efortul susținut și dedicarea echipei noastre, coroborat cu angajamentul nostru ferm de a oferi soluții și servicii software de calitate superioară. Ne concentrăm acum pe extinderea prezenței noastre la nivel internațional, dar rămânem cu aceeași dăruire alături de clienții noștri din România. Continuăm să fim un partener de încredere și să contribuim la dezvoltarea tehnologică, digitală a țării noastre, construind soluții inovatoare pentru companiile românești.”
Iulian Motoi, CEO al ELIAN Solutions
Compania implementează de 15 ani soluții software ERP Microsoft Dynamics 365 Business Central și a consemnat o ascensiune pe fiecare dintre cele trei direcții specifice de business, respectiv vânzarea de licențe, unde s-a înregistrat o creștere de 81%, serviciile de implementare, care au crescut cu 50%, și serviciile de suport, care au avansat cu 22%.
Structura cifrei de afaceri s-a schimbat, fiind alcătuită în procent de 44% din licențe, 37% din servicii de implementare și 19% din servicii de suport, comparativ cu aceeași perioadă a anului trecut, când ponderea de licențe a fost de 38%, egală cu cea de servicii de implementare, iar cele de suport în cuantum de 24%.
Această diferență între primele șase luni din 2023 și primele șase luni din 2022 pe partea de licențe vine ca urmare a măririi numărului de subscripții noi (licențiere Saas pentru clienții noi), plus cerințe de extindere a licențelor deja existente la unii dintre clienții din portofoliu.
Din 2019, ELIAN Solutions a început să presteze servicii și să livreze soluții pentru clienți din Bulgaria, Croația, Germania, Elveția și SUA. La nivel de companie, planurile de viitor pe termen scurt și mediu se concentrează pe intensificarea prezenței în zona internațională, cu servicii directe furnizate piețelor din Europa și Statele Unite ale Americii.