DiFine PR, agenție de comunicare fondată în 2017 de către Diana Iosua lansat la începutul acestei luni DiFine Social, o divizie de marketing digital&social media prin care se va concentra pe crearea de comunităti online și offline. Departamentul este condus de Iulia Stănescu.
Departamentul DiFine Social oferă servicii de social media și marketing precum strategie de marketing digital, social media și creare de comunități, content marketing, email marketing, influencer marketing, video marketing, social ads, analiză și optimizarea prezenței online, copywriting, creație grafică și video.
“Colaborez de cinci ani cu DiFine PR, iar acest pas a fost firesc. Astfel, am creat o echipă dedicată pentru implementarea campaniilor de comunicare online pentru clienții DiFine PR, o echipă creativă și mereu la curent cu schimbările rapide din social media. Până la finalul anului, ne-am propus să rafinăm serviciile oferite clienților, incluzând componenta de conținut video scurt pentru Reels, TikTok, Snapchat și Shorts. În 2024 ne dorim să dublăm numărul actual de clienți în zona de social media și să adăugăm servicii de Social Ads, SEO și Copywriting”.
Iulia Stănescu, Head of DiFine Social
De asemenea, compania extinde serviciile și în zona de branding, SEO, website design, PPC marketing.
DiFine Social se adresează atât start-upurilor, cât și companiilor mari, iar în prezent oferă servicii de digital marketing pentru clienți precum NN România, Black Sea Fund, Techcelerator, Growceanu, Restart Energy, Enovatika, ROTSA (Romanian Startups Association), Prow Conference, Eka – Centrul Stării de Bine.
Totodată, compania gestionează comunicarea și promovarea online pentru cinci evenimente de precum NASA Space Apps Challenge România, Fuckup Nights Bucharest, Startup Universe, Startup Reaktor și Cassini Hackathon.
Noul departament are o echipă de șase specialiști. Un obiectiv central al DiFine Social este ca prin intermediul storytellingului să creeze comunități organice online și offline pentru clienții companiei.
“DiFine Social este un plan prevăzut la scurt timp după lansarea DiFine PR, acum însă a apărut cadrul optim în care să prindă viață atât din perspectiva cererii crescute a clienților pentru acest tip de servicii, dar și datorită maturității la care am ajuns în relația cu Iulia și cu echipa. Lucrăm cu Iulia îndeaproape de cinci ani, avem rezultate excelente împreună, iar această dezvoltare a fost una naturală”.
Diana Iosu, fondator al DiFine PR
Circa 60% dintre clienți vin din domeniul tehnologiei. Printre clienții constanți ai agenției se numără NN, Sodexo, Stefanini, Seedblink, GapMinder VC, Black Sea Fund, Techcelerator, Growceanu, Goldring, Undelucram.ro, Restart Energy, Tema Energy, Alexandrion Group. De asemenea, compania a lucrat de-a lungul anilor cu peste 100 de start-upuri de tehnologie pentru comunicarea rundelor de finanțare atrase.