More

    Vânzările de produse Tellur Green ale ABN Systems au crescut cu 136%

    Vânzările de produse din gama Tellur Green ale firmei ABN Systems International au crescut cu 136% între trimestrul al doilea și al patrulea al anului 2022. ABN Systems își propune ca până în 2030 cel puțin 85% dintre produsele Tellur să fie „green”.

    Produsele Tellur Green – între care se numără cabluri, căști și boxe portabile Bluetooth, baterii externe, încărcătoarele wireless și auto, tastaturi și mouși – sunt certificate ca prietenoase cu mediul pe baza procesului de producție și a materialelor folosite: fibra de grâu, nailonul reciclat și plasticul reciclabil.

    De asemenea, ambalajele acestor produse sunt confecționate din carton reciclat.

    „Deocamdată, versiunile Tellur Green ale unor produse reprezintă mai puțin de 10% din totalul vânzărilor Tellur, dar rata de creștere a cererii este peste așteptări. Aceasta ne întărește convingerea că, pe măsură ce oamenii devin familiarizați cu accesoriile IT&C realizate din materiale biodegradabile, reciclate sau reciclabile, dar care au o calitate și un preț comparabile cu ale versiunilor tradiționale, vor alege variantele ‘green’. Suntem conștienți că este încă nevoie de educarea publicului consumator, dar suntem bucuroși să continuăm eforturile în această direcție”.

    George Barbu, CEO al ABN Systems International

    Până la 96% din compoziția unui cablu de încărcare Tellur Green reprezintă nailonul reciclat și fibra de grâu, care este 100% biodegradabilă.

    În cazul unei tastaturi din aceeași categorie, materialele folosite sunt fibra de grâu (35%) și plasticul ABS (65%) – un material durabil, care nu degajă substanțe toxice de-a lungul timpului, nici nu se descompune în microparticule și este 100% reciclabil.

    Potrivit celui mai amplu studiu privind interesul consumatorilor față de produsele sustenabile, desfășurat de Economist Intelligence Unit (EIU), căutările online pentru astfel de produse au urcat cu 71% între 2016 și 2020, pe plan mondial.

    Cercetarea EIU a fost efectuată pe eșantioane reprezentative pentru 80% din populația lumii, deopotrivă din țări dezvoltate și emergente.

    Ulterior, un studiu YouGov, din 2022, a relevat faptul că pentru 72% dintre consumatorii britanici sustenabilitatea a devenit unul dintre criteriile care determină decizia de achiziție.

    Carol Dan

    Stay in the Loop

    Get the daily email from CryptoNews that makes reading the news actually enjoyable. Join our mailing list to stay in the loop to stay informed, for free.

    Latest stories

    S-ar putea să-ți placă și...