Divizia de eCommerce a Zitec, firmă activă în piața de IT & digital marketing din România, a încheiat anul 2022 cu o creștere a veniturilor de 2,4 ori față de anul anterior. Din veniturile totale înregistrate la nivelul întregii companii, ponderea diviziei de eCommerce s-a majorat de la 5,3% în 2021, la circa 9% în 2022.
Potrivit companiei, divizia de eCommerce și-a extins anul trecut portofoliul de clienți cu 50%, pentru care a oferit soluții de dezvoltare si migrare către platforme de eCommerce competitive, precum Adobe Commerce (Magento) sau VTEX, dar și dezvoltare de soluții eCommerce personalizate pentru clienții cu fluxuri de business cu grad ridicat de complexitate.
”Piața de retail online este mai competitivă ca niciodată, iar atragerea atenției consumatorilor printr-o comunicare personalizată și apoi livrarea unei experiențe cât mai interactive pe parcursul întregului proces de cumpărare sunt în continuare principalele provocări în rândul retailerilor. Prin experiența noastră în livrarea de soluții de eCommerce pentru companii de top, suntem alături de retaileri în identificarea și dezvoltarea celor mai bune strategii de comerț online”.
Alexandru Dobre, eCommerce Director, Zitec
Portofoliul companiei cuprinde nume importante din industrii diverse, precum Brico Dépôt, Agrii România, Flanco, Leroy Merlin sau STMicroelectronics.
Pe parcursul anului 2022, eforturile echipei de eCommerce s-au concentrat pe îmbunătățirea experiențelor de cumpărare ale utilizatorilor finali, dar și pe soluții de creștere a performanței operaționale, fie că vorbim de integrări cu diverse aplicații sau dezvoltare de module pentru colectarea și analizarea datelor.
Numărul în creștere de clienți și proiecte a fost susținut și de o dublare a membrilor echipei, iar procesul de recrutare continuă și anul acesta, posturile disponibile în prezent vizând roluri precum Magento developer, VTEX developer, Digital Products Analyst, sau Project Manager.
”Astfel, o platformă care poate susține optimizarea proceselor, colectarea de informații valoroase despre tipologia de consum a clienților, dar care poate permite și implementarea celor mai noi trenduri în eCommerce – de exemplu live shopping, soluții de BNPL (Buy Now Pay Later) sau afișarea de produse recomandate pe baza unor algoritmi de machine learning – oferă, cu siguranță, cele mai bune premise pentru creșterea business-ului în mediul online”.
Alexandru Dobre, eCommerce Director, Zitec
Pentru anul în curs, obiectivele de business pe care divizia și le propune vizează creșterea veniturilor cu 40% și o extindere accentuată a proiectelor de tip B2B, B2C și Marketplace, atât în România, cât și în internațional.
Zitec are birouri în București și Brașov și este specializată în dezvoltarea de soluții de afaceri, servicii și produse tehnologice personalizate, aplicații mobile, blockchain, precum și servicii de digital marketing.
Zitec este certificată Google Cloud Premier Partner, Microsoft Solution Partner – Digital & App Innovation, Microsoft Advanced Specialization – Infrastructure Migration to Azure, Amazon AWS Technology Partner și furnizor al platformei de soluții eCommerce în cloud VTEX, precum și Adobe Solution Bronze Partner.