More

    Orange a inclus alte patru start-upuri în programul Orange Fab

    Orange anunță includerea în programul de accelerare Orange Fab a patru noi startup-uri care oferă soluții din zona de telemedicină, afișaj digital, semnalizarea inteligentă a trecerilor de pietoni și gestionarea locurilor de parcare pentru bliciclete prin intermediul unei aplicații.

    Orange Fab a achiziționat, până în prezent, produse și servicii în valoare de 2,2 milioane de euro de la startup-urile incluse în program, implementând alături de acestea peste 90 de proiecte.

    Prin alăturarea celor patru startup-uri de tehnologie, acceleratorul Orange Fab ajunge la un număr total de 44 de startup-uri înscrise în program din 2017 și până în prezent.

    În cinci ani, Orange Fab și-a extins constant domeniile de activitate pentru a răspunde mai eficient nevoilor de business ale clienților, vizând direcții precum rețelele 5G și rețelele viitorului, IoT și obiecte conectate, smart city și mobilitate, fintech, smart retail, media și divertisment, sănătate și educație digitală.

    Blume Technologies adresează problema numărului mare de accidente ce au loc pe trecerile de pietoni nesemaforizate, acestea reprezentând 25% din totalul accidentelor în care pietonii sunt implicați în România.

    Soluția dezvoltată oferă un sistem de avertizare pentru trecerile de pietoni nesemaforizate bazat pe inteligența artificială.

    Acesta detectează comportamentul pietonilor și atenționează șoferii în legătură cu prezența pietonilor și partea de carosabil de pe care vor să traverseze.

    De asemenea, sistemul înregistrează zona trecerii de pietoni și colectează date de trafic care sunt furnizate sub formă de statistici către autoritățile publice.

    CardioMedive a dezvoltat un dispozitiv inovator Hospital@Home multifunctional, ieftin și ușor de utilizat pentru toată familia.

    Soluția dezvoltată de CardioMedive integrează într-un singur loc toată călătoria medicală a pacientului, de la screening-ul bolii, telediagnostic, monitorizarea continuă și examinarea clinică a pacientului de acasă.

    Rastel.io își propune să rezolve problema locurilor de parcare pentru biciclete prin crearea unei rețele smart de parcări sigure. Prin intermediul aplicației mobile rastel.io, bicicliștii pot găsi și accesa cu ușurință toate parcările din rețea, fără a avea nevoie de mai multe chei sau cartele de acces.

    Spectro:o este o soluție de afișaj digital care permite personalizarea experienței de cumpărături din magazine și comunicarea atât cu clienții, cât și cu angajații.

    Soluția propusă de Spectro:o se adresează companiilor care caută să îmbunătățească și să personalizeze experiența în punctele de prezență și, implicit, să-și crească vânzările prin afișaj digital de impact.

    Prin intermediul Orange Fab, toate startup-urile beneficiază de mentorat pentru dezvoltarea produselor și definitivarea planului de afaceri alături de experții Orange și vor primi suport pentru granturi de cercetare și pentru implementarea proiectelor pilot alături de companii și de autoritățile publice.

    De asemenea, au acces în laboratorul Orange 5G Lab la echipamente și tehnologii de comunicații de ultimă generație, pentru testarea și optimizarea soluțiilor bazate pe tehnologiile 5G și IoT.

    În intervalul octombrie – decembrie 2022, Grupul Orange România a realizat o cifră de afaceri consolidată în valoare de 403 milioane de euro, în scădere cu 5,8% față de aceeași perioadă a anului anterior.

    La nivelul anului, 2022, cifra de afaceri este de 1,571 miliarde de euro, în scădere cu 2,6% față de perioada similară din 2021.

    ”2022 a fost un an esențial pentru noul Orange în Romania, în care am pus bazele devenirii unui operator convergent integrat. În pofida contextului macroeconomic plin de provocări, uitându-ne la nivelul întregului an, reziliența a caracterizat performanța noastră, iar obiectivul nostru a fost să implementăm acțiuni clare pentru a atenua încercările cu care ne-am confruntat”.

    Liudmila Climoc, CEO Orange România

    Diminuarea veniturilor a fost provocată de impactul contextului macroeconomic, dar și de declinul structural al unor activități de voce și date al cărui nivel a depășit factorii de creștere a celorlalte servicii.

    Grupul Orange România oferă servicii mobile către 10,1 milioane de clienți, servicii fixe în bandă largă către 1,2 milioane de clienți, iar servicii de televiziune prin cablu și satelit către 1,4 milioane de clienți.

    Carol Dan

    Stay in the Loop

    Latest stories

    S-ar putea să-ți placă și...