Meta lansează în România #MetaBusinessMakeovers, o serie de videoclipuri educaționale în care întreprinderi mici și mijlocii locale și experți ai companiei colaborează pentru a demonstra oportunitățile de creștere aduse de platforma online.
”Antreprenorii traversează o perioadă dificilă, mai ales după pandemie, și dorim să îi ajutăm să își atingă obiectivele îndrăznețe prin utilizarea internetului și a instrumentelor oferite de Meta. #MetaBusinessMakeovers se referă la modul în care se pot obține cele mai bune rezultate de pe platformele Facebook și Instagram, pentru a le oferi afacerilor mici și mijlocii un suflu nou, pe care să îl infuzeze în prezența lor online, pentru a-și crește vânzările și baza de clienți. Sperăm ca această serie video educațională de pe Facebook Watch să fie o sursă de inspirație pentru multe alte IMM-uri din România”.
Jacob Turowski, Head of Public Policy, Central and Eastern Europe, Meta
Ideea din spatele #MetaBusinessMakeovers este de a sprijini dezvoltarea IMM-urilor din România, în ceea ce privește crearea de conținut și utilizarea corectă a instrumentelor și serviciilor Meta.
Campania se înscrie în strategia Meta de a își extinde prezența în piața din România prin implicarea IMM-urilor locale și a experților Meta în calitate de formatori.
În seria de clipuri video Meta Business Makeovers, cinci mici firme din România învață cum să utilizeze instrumente și tehnici digitale pentru dezvoltarea afacerii.
Cele cinci IMM-uri implicate sunt Inlin (Life In Linen), Optimef, Paradise Tour Agency, Urban Pets și Ballet Art Dance Academy.