More

    Mercedes introduce abonamente de 1.200 de dolari pentru performanțe mai bune la mașinile electrice

    Unul dintre cele mai cunoscute branduri de autovehicule, Mercedes, introduce un abonament pentru noile modele electrice Mercedes EQ. Clienții vor trebui să plătească 1.200 de dolari pe an, în afară de taxe, ca să deblocheze pachetul de performanță superioară al mașinilor lor.

    În magazinul online al Mercedes există un abonament numit “Acceleration Increase” pentru toate modelele EQ. Potrivit Mercedes, taxa anuală permite creșterea puterii maxime și cuplul maxim al vehiculului, crescând în același timp performanța generală. Mai mult de atât, accelerația de la 0 la 100 km/h se îmbunătățește cu 0,8-1,0 secunde, iar caracteristicile principale ale motoarelor electrice ar trebui, de asemenea, să se schimbe. Performanțele suplimentare sunt deblocate prin selectarea modului de condus Dynamic, relatează The Drive.

    Modelele pentru care abonamentul este disponibil sunt următoarele:

    • Mercedes-EQ EQE 350 4MATIC (de la 288 cai putere la 349 cai putere/0-60 mph de la 6,0 la 5,1 secunde)
    • Mercedes-EQ EQE SUV 350 4MATIC (de la 288 cai putere la 349 cai putere/0-60 mph de la 6,2 la 5,2 secunde)
    • Mercedes-EQ EQS 450 4MATIC (de la 355 cai putere la 443 cai putere/0-60 mph de la 5,3 la 4,5 secunde)
    • Mercedes-EQ EQS SUV 4MATIC (de la 355 cai putere la 443 cai putere/0-60 mph de la 5,8 la 4,9 secunde)

    Prețul unui abonament pentru anumite opțiuni bazate pe cloud este de la sine înțeles, deoarece aceste opțiuni necesită costuri de operare lunare consistente. Cu toate acestea, puterea și performanța suplimentare pe care le oferă opțiunea sunt ceva de care mașina este deja capabilă.

    Încă nu se știe cât de populare vor fi aceste tipuri de abonamente. Totuși, întrebarea pe care Mercedes ar trebui să și-o pună este dacă clienții ar fi dispuși să achite echivalentul unei plăți lunare suplimentare în fiecare an doar pentru a reduce cu o secundă timpul de la 0 la 100 km/h.

    Răzvan Tănase

    Stay in the Loop

    Latest stories

    S-ar putea să-ți placă și...