Noua formă a abonamentului Twitter Blue a fost lansată şi include o bifă albastră, care deja creează probleme.
La doar o zi după alegerile intermediare din Statele Unite, pentru a evita să atragă nemulţumirile politicienilor, Twitter a lansat noul abonament Blue, care le aduce abonaţilor o bifă albastră alături de numele de utilizator.
În noul format, pe lângă bifa albastră, Twitter Blue promite, printre altele, mai puţine reclame şi prioritate la replici şi în căutare. În acest moment, însă, cei care se abonează primesc doar bifa.
Aşa cum se anticipa şi contrar celor promise de Elon Musk, bifa albastră nu ajută în filtrarea informaţiilor false, ci din contră. Deja în primele ore au apărut mai multe conturi care impersonează o serie de celebrităţi, răspândind informaţii ca şi cum ar fi din partea acestora.
Asta pentru că oricine se abonează la Twitter Blue primeşte bifa albastră, care este, încă, asociată de cei mai mulţi utilizatori ai reţelei cu un cont oficial, verificat de Twitter.
Abonamentul Blue costă în Statele Unite 8 dolari pe lună, însă Twitter spune că preţul actual este unul promoţional, ceea ce înseamnă că, destul de curând, acesta ar putea să crească.
Twitter Blue este, deocamdată, disponibil doar pe iPhone şi iPad şi poate fi contractat doar prin intermediul celor două platforme, nu şi pe Android sau web.