More

    DIGICON 2022, conferința de inovare în marketing la care participanţii au ocazia să testeze noile tehnologii

    Inteligența Artificială în Marketing și Inteligența Umană sunt aduse din nou față în față pentru generarea de idei inovative în digital marketing. A doua ediție DigiCon, conferința de inovare și trenduri dedicată exclusiv liderilor în marketing din România, are loc anul acesta în București, pe 4 noiembrie. Participanţii vor avea ocazia să interacţioneze cu cele mai noi tehnologii şi să afle dacă şi cum le pot folosi pentru creşterea business-ului pe care îl conduc. Trendul în marketingul digital este dat în ultimii ani de tehnologii precum Artificial Intelligence (AI), Machine Learning, Blockchain și Automatizare, cheltuielile publicitare în această direcţie fiind estimate să ajungă în acest an la 616 miliarde de dolari.

    În acest context cea de-a doua ediție DigiCon 2022 își propune să dezbată modul în care aceste instrumente digitale își găsesc aplicabilitatea în activitățile de marketing și cum pot fi aplicate în beneficiul companiilor și clienților. Participanții vor avea astfel oportunitatea de a interacționa cu tehnologii precum generarea artei prin AI chiar în cadrul conferinței, iar cei interesați vor beneficia de consultanță la faţa locului în privința provocărilor de marketing cu care se confruntă.

    Evenimentul, programat să aibă loc pe 4 noiembrie, va reuni peste 200 de manageri de top, CEO, antreprenori și jurnaliști care vor putea să asculte lideri în domeniu şi să împărtășească idei și informații despre tendințele pieței de digital marketing și impactul noilor tehnologii în dezvoltarea strategiilor moderne de marketing.

    “Ne bucurăm să avem din nou ocazia de a aduce în exclusivitate, într-un cadru fizic, personalități din lumea digitală, lideri de marketing și manageri ai organizațiilor ce construiesc trendurile de mâine. Este un eveniment unic în România, iar participarea se face exclusiv în baza unei aplicații – astfel reușim sa păstrăm un standard excelent al calității, dar și garanția unui public cu adevărat relevant, care va beneficia cu adevărat de informațiile și mediul creat în cadrul conferinței. Ne dorim să creăm o experiență memorabilă și suntem siguri că, la fel ca în cazul ediției trecute, toți cei care vor fi alături de noi vor simți la sfârșitul zilei că au învățat lucruri valoroase și aplicabile. ” 

    Andrei Tiu fondator al agenției de marketing Marketiu și organizator al conferinței

    Piaţa de media din România este previzionată să depășească nivelul de 640 milioane de euro în 2022 și se află într-o creștere mai accelerată decât cele mai multe piețe internaționale în acest an. Avansul de 6% estimat pentru 2022 față de 2021 include și o creștere de peste 20% a segmentului de digital media. Acesta este şi motivul pentru care managementul strategiilor de digital marketing eficiente și folosirea celor mai noi tehnologii pentru optimizarea acestor bugete este de o importanță critică pentru directorii de marketing.

    Accentul conferinței va fi pus pe tema tranziției brandurilor tradiționale (care activează în online-ul clasic) către Metaverse și oportunitățile care apar odată cu noul mediu virtual Web 3.0. Participanții la DigiCon 2022 vor primi, în premieră pentru România, un bilet sub formă de NFT (Non-Fungible Token).

    Prima parte a zilei este dedicată zonei de inovație în marketing, strategie și tehnologii disruptive. Un panel special va fi dedicat promovării moderne în spațiul eCommerce, dar și Live Shopping-ului, o tendință care este abia la început de drum în România, însă care a luat o amploare semnificativă pe piețele asiatice, vest-europene și cea americană.

    În a doua parte a evenimentului vor fi abordate tendințele și inovațiile în materie de eCommerce și Content Marketing în cadrul unui panel axat pe inovare, transformare și adoptare a tehnologiei în eCommerce. Pentru finalul conferinței organizatorii au pregătit un eveniment social privat și o surpriză dedicată comunității de marketeri prezenți la DigiCon 2022.

    Prima ediție a DigiCon a găzduit aproximativ 120 de participanți din 50 de companii și s-a axat pe crearea de strategii de marketing integrate pentru zona digital. Aplicațiile pentru acces la eveniment sunt deschise și se pot face aici.

    Despre Marketiu: Originar fondați în Londra în 2016, dar cu o experiență de peste nouă ani in piața digitală, Marketiu este o agenție de promovare specializată în strategie, implementare și automatizare Marketing Online, având ca scop creșterea profitului companiilor prin folosirea celor mai moderne tehnici și inovații digitale.

    Despre DigiCon: Prima conferință de inovare în marketing din România, dedicată exclusiv top managementului de marketing. De asemenea, este primul eveniment unde accesul va fi realizat pe bază de NFT.

    redactia digitalio

    LEAVE A REPLY

    Please enter your comment!
    Please enter your name here

    spot_img

    Abonează-te la cele mai recente știri din IT, Digitalizare, Tehnologii & Crypto

    Te-ar putea interesa și...