În ultimele două săptămâni, TikTok a postat mai multe anunțuri de angajare pe LinkedIn, căutând candidați care ajute compania să dezvolte un magazin numit “Fulfillment by TikTok Shop” în SUA pentru a se adapta vânzătorilor care folosesc aplicația. Potrivit anunțurilor, TikTok intenționează să ofere poziții pentru activități de depozitare, livrare și returnare a articolelor pentru vânzători.
TikTok pare să își consolideze poziția pe piața e-commerce cu planuri de a-și gestiona propriile depozite în SUA, relatează The Guardian. Facilitățile de ambalare și expediere sunt asociate mai degrabă cu Amazon sau Walmart, decât cu platforma de socializare cunoscută în mod deosebit pentru videoclipurile scurte care provoacă dependență.
Cu toate acestea, chiar dacă anunțurile de angajare oferă o fereastră către o posibilă expansiune a comerțului electronic în SUA, TikTok nu a vrut să își dezvăluie planurile de extindere în zona de e-commerce.
În unele anunțuri, compania transmite că este în căutarea unui candidat care să poată gestiona un program de retur gratuit, să planifice cum să mute inventarul de la un depozit sau de la o afacere la alta și să își dezvolte serviciile cu clienții în SUA.
“Industria comerțului electronic a înregistrat o creștere extraordinară în ultimii ani și a devenit un spațiu extrem de disputat între principalele companii de internet, iar creșterea sa viitoare nu poate fi subestimată”
Declarația unui purtător de cuvânt al TikTok
Insider Intelligence estimează că aproximativ 23,7 milioane de cumpărători din SUA vor face cel puțin o achiziție prin intermediul TikTok în acest an, folosind link-uri afiliate sau efectuând o tranzacție pe platformă.
TikTok a intensificat concurența cu Meta și alți rivali, atrăgând utilizatori mai tineri, precum și influenceri populari de pe YouTube, Facebook și Instagram. Clipurile scurte de divertisment ale aplicației rulează pe baza unui algoritm care pare să știe mai tot timpul ce vor oamenii chiar înainte să apară pe fluxul lor.
Neil Saunders, director general al GlobalData Retail, a declarat că amploarea și influența TikTok au platforma să devină o adevărată forță în publicitate și vânzări.
“TikTok are o audiență masivă și o bază masivă de clienți, așa că deja are o cerere mai mult decât suficientă pentru ca acest plan să aibă sens,”
Declarația lui Neil Saunders