More

    Twitter face schimbări majore cu privire la hashtag-uri

    Hashtag-urile pe care se pot da click sunt importante pentru modul în care oamenii interacționează prin intermediul Twitter. Alte platforme populare de social media, precum Instagram și TikTok, au și ele funcția de hashtag cu link inclus. Cu toate acestea, Twitter caută să faca schimbări majore din acest punct de vedere.

    Luni, Jane Manchun Wong a postat pe Twitter o captură de ecran cu ceea ce pare a fi o modificare experimentală a modului în care funcționează hashtag-urile pe aplicație, conform Digital Trends. Această schimbare pare să indice faptul că hashtag-urile nu au link-uri care pot fi accesate “decât dacă tweet-ul conține hashtag-uri de marcă precum #OneTeam și #Periscope pe care mărcile le plătesc pentru a adăuga o pictogramă lângă hashtag-uri pentru o perioadă de timp cu scopul promovării produselor”.

    Captura de ecran a lui Jane Wong arată un singur tweet ce conține doar un hashtag. Întrucât hashtag-ul prezentat este doar un simplu cuvânt, nefiind afiliat unui brand, acesta apare doar ca text simplu, nu ca un link pe care se poate da clic, așa cum ar fi trebuit să fie în mod normal.

    Reducerea funcționalității de hashtag-uri combinată cu abordarea de promovare a produselor prin link-uri afiliate ar putea fi o altă modalitate de a monetiza Twitter. Dacă aceasta este o altă strategie de a maximiza venituri, atunci este destul de ciudată.

    Această schimbare ar putea genera opinii mixte din partea userilor de Twitter.

    Răzvan Tănase

    Stay in the Loop

    Latest stories

    S-ar putea să-ți placă și...