Amazon a anunțat marți că utilizatorii de Fire TV din SUA pot urmări acum mii de ore de conținut gratuit, cu suport publicitar, din domeniul știrilor sportive, al gătitului și al călătoriilor, precum și trailere de film și televiziune de pe IMDb. Descărcări, plățile individuale sau abonamentele nu sunt necesare pentru a urmări noul conținut inclus.
Noul conținut gratuit poate fi găsit în trei rânduri speciale noi, în filele “Acasă”, pe care utilizatorii le pot accesa fără costuri suplimentare. Acestea sunt intitulate ca atare: “Sports News & Highlights” (n.r. Știri sportive și faze importante), “Trending Trailers” (n.r. Trailere în trending) și “Food & Cooking” (n.r. Mâncare & Gătit).
În rândul “Știri sportive și faze importante”, telespectatorii se pot bucura de o gamă sportivă gratuită de la NBC Sports, FOX Sports, MLB, CBS Sports HQ, Sports Illustrated, NASCAR, Sportswire, Stadium, ACC Digital Network și PAC-12 Networks. În timp ce userii trebuie să se aboneze la Prime Video pentru a urmări evenimentele sportive în direct, telespectatorii pot viziona clipuri scurte, știri și faze importante ale echipelor lor preferate, conform TechCrunch.
În plus, începând cu 7 octombrie, Fire TV va oferi fanilor de Major League Baseball (MLB) cele mai importante momente din World Series, cum ar fi rezumate ale meciurilor MLB, compilații de faze importante și multe altele.
Noul rând “Trending Trailers” de la Fire TV include trailere gratuite de pe IMDb pentru cele mai populare seriale și filme TV. Trebuie menționat că IMDb este sursa de divertisment deținută de Amazon.
Pasionații de gastronomie pot accesa noua opțiune de “Food & Cooking” pentru a viziona gratuit emisiuni culinare și seriale de călătorii culinare de la canale precum America’s Test Kitchen, GoTraveler și 5-Minute Recipes.
Din cauza creșterii continue a prețurilor abonamentelor de streaming, tot mai mulți telespectatori se orientează către conținutul gratuit și cel susținut de reclame. Noua actualizare a Fire TV va fi, cel mai probabil, binevenită pentru consumatori, și totodată un succes pentru Amazon.