TikTok este în căutare de parteneri pentru a-și lansa oferta de shopping live (cumpărături în direct) în SUA, deoarece vrea să-și externalizeze operațiunile privind noua funcție a aplicației.
Potrivit unui raport al Financial Times, aplicația de videoclipuri scurte a purtat discuții cu compania TalkShopLive, cu sediul în California, pentru a facilita infrastructura necesară și punerea în aplicare a funcțiilor de shopping live de pe TikTok.
Tehnologia oferită de TalkShopLive va permite creatorilor și mărcilor să vândă bunuri prin intermediul videoclipurilor de pe platformă. TalkShopLive percepe un comision de 10% de la vânzători pentru furnizarea serviciilor sale, iar TikTok va acoperi probabil acest cost pentru faza inițială a proiectului, conform TechCrunch.
Raportul indică faptul că TikTok și TalkShopLive au strâns deja 6 milioane de dolari într-o rundă de finanțare de anul trecut, dar nu au finalizat niciun termen contractual. Prin urmare, încă nu se cunoaște data lansării funcției de cumpărături în direct.
Această funcție nu este prima interacțiune de tip comercial al TikTok. Spre exemplu, compania a început să ofere funcții de comerț electronic anul trecut, prin parteneriatul cu Shopify, pentru a permite conturilor de afaceri să își integreze cataloagele într-o filă special amenajată pe profilurile lor.
Compania și-a testat produsul de cumpărături live în Marea Britanie încă de anul trecut. Ulterior, in luna iunie a anului curent, TikTok a mai testat și un feed de cumpărături pentru a evidenția produsele vândute de comercianți pe aplicație.
“Când vine vorba de extinderea pieței pentru TikTok Shop, suntem întotdeauna ghidați de cerere și explorăm în mod constant opțiuni noi și diferite pentru modul în care putem servi cel mai bine Comunitatea, Creatorii și Comercianții noștri pe piețele din întreaga lume.”
Declarația unui purtător de cuvânt al TikTok pentru TechCrunch