More

    Netflix reduce costurile pentru spectacolele de comedie de tip Special

    Netflix a devenit o platformă importantă pentru comedianți, finanțând o serie de spectacole de comedie de tip Special pentru publicul său de peste 220 de milioane de abonați. Compania a luat o hotărâre care îi va obliga pe comedianți să își plătească o parte din cheltuielile de producție.

    La momentul actual, gigantul de streaming schimbă modul în care îi compensează pe unii dintre comedianții săi printr-o decizie care ar putea reduce costurile și ar putea transfera o parte din povara financiară către artiști, oferindu-le în același timp mai mult control asupra spectacolelor, afirmă persoanele familiarizate cu politica Netflix.

    În ultimele luni, Netflix a început să licențieze conținutul artiștitilor pe perioade determinate de 2 ani, în schimbul sumei de aproximativ 200.000 de dolari. Prin această strategie, în loc să cumpere direct noile emisiuni speciale ale comedianților, Netflix practic le închiriază, ceea ce este mult mai ieftin, conform The Wall Street Journal.

    În trecut, mulți artiști primeau o plată forfetară, de multe ori de până la 1 milion de dolari, care a ajutat la plata costurilor de producție.

    Schimbarea de abordare a Netflix reflectă o mișcare mai amplă în cadrul companiei de a controla cheltuielile, în timp ce se confruntă cu noi provocări de dezvoltare. Anul 2022 nu este deloc favorabil pentru platforma de streaming, întrucât compania a declarat că doar în iunie a pierdut 1 milion de abonați.

    Comedianți precum Ali Wong și Hannah Gadsby, s-au bucurat de o lansare în carieră datorită succesului spectacolelor speciale de pe Netflix. Cele mai mari vedete de comedie de pe Netflix, Chris Rock și Dave Chappelle, pot încasa chiar zeci de milioane de dolari pentru un astfel de show.

    Netflix continuă să urmărească unele oferte care implică crearea și achiziționarea de spectacole speciale de stand-up.

    Acordurile de licențiere oferă, de asemenea, mai multă flexibilitate pentru artiștii care doresc să aibă libertatea de a posta clipuri din conținutul lor pe rețelele de socializare, a afirmat un purtător de cuvânt al Netflix. Această metodă nouă ce implică licențele de comedie reprezintă un exemplu al modului în care Netflix își poate modifica termenele financiare cu persoane talentate pentru a economisi bani, în timp ce urmărește să exploreze și noi proiecte.

    Comedia este un gen important pentru Netflix, iar emisiunile speciale sunt mai puțin costisitoare, dar, de obicei, nu sunt au același impact ca serialele de succes care ajută compania să atragă și să păstreze abonații, au declarat persoanele familiarizate cu situația de la Netflix.

    Răzvan Tănase

    Stay in the Loop

    Latest stories

    S-ar putea să-ți placă și...