Apple va crește prețul aplicațiilor de pe App Store în țările europene și asiatice

Apple a anunțat creșteri majore ale prețurilor pentru achiziționarea de aplicații din App Store în mai multe țări din Asia și Europa, începând cu 5 octombrie. Compania a precizat că noile prețuri vor afecta atât consumatorii din zona Euro, inclusiv România, precum și pe cei din Chile, Egipt, Japonia, Malaezia, Pakistan, Polonia, Coreea de Sud, Suedia sau Vietnam.

Deși firma nu a precizat motivul din spatele acestei decizii, este probabil ca aceasta să contracareze slăbirea monedelor locale în raport cu dolarul, conform TechCrunch.

Procentul de majorare variază în funcție de regiuni. De exemplu, în Coreea de Sud, prețurile au fost majorate cu 20-25%, în Japonia au crescut cu 30-35%, iar în regiunile care folosesc moneda euro, creșterea este de aproximativ 8-10%. Din nefericire pentru europeni, această mărire a prețurilor este a două într-o perioadă relativ scurtă. În august 2021, Apple a majorat prețul de achiziție în aplicație pentru utilizatorii din Africa de Sud, Marea Britanie și zona euro.

Compania a menționat că, odată ce aceste modificări vor fi introduse, programatorii vor vedea noile prețuri în secțiunea aplicației My Apps (n.r. Aplicațiile mele).

Apple a înregistrat venituri record din serviciile prestate. Valoarea totală este de 19,6 miliarde de dolari în al doilea trimestru al anului 2022, care include și câștigurile din urma achizițiilor de pe App Store, cu o creștere de 12% pe o perioadă de 365 zile.

Pentru a obține și alte venituri din App Store, compania extinde anunțurile publicitare în mai multe locuri din App Store, cum ar fi pagina de pornire „Today” (n.r. Astăzi) și paginile aplicațiilor individuale.

Citește și

spot_img

Alte știri din aceeași rubrică

spot_img