Potrivit unui raport dat publicității de către META, compania a luat decizia de a desființa o echipă internă dedicată studierii potențialelor efecte negative ale produselor sale, inclusiv Facebook și Instagram.
Aproximativ 20 de ingineri au format echipa Responsible Innovation, așa cum a fost ea numită, care până acum a evaluat potențialele îngrijorări cu privire la noile produse și modificări adăugate celor doua rețele de socializare Facebook și Instagram, potrivit The Wall Street Journal. Un purtător de cuvânt al Meta a declarat că majoritatea membrilor fostei echipe vor continua să lucreze la ceva similar, în alte departamente ale companiei.
“Această activitate este o prioritate mai mare decât oricând, o extindem prin implementarea unor echipe dedicate de experți în domenii prioritare de produse și avem mult mai mulți oameni care lucrează la inovarea responsabilă în cadrul echipelor de produse decât în urmă cu doi ani. De aceea, majoritatea foștilor membri ai acestei echipe continuă cu acest tip de muncă în altă parte la Meta.” a declarat purtătorul de cuvânt al Meta, Eric Porterfield, pentru CNET.
Compania se află într-o perioadă de schimbare. Meta s-a confruntat cu o scădere a veniturilor din publicitate la jumătatea anului și se confruntă cu o amendă de 400 de milioane de dolari din partea autorităților UE pentru că nu a reușit să protejeze copiii. Compania își continuă reorientarea către realitatea virtuală, cu o nouă cască ce va sosi alături de o conferință dedicată VR pe 11 octombrie.