Bloomingdale’s deschide un nou magazin virtual în metaverse

Cu ocazia sărbătorii celei de-a 150-a aniversare a popularului lanț de magazine de lux Bloomingdale’s, compania va deschide un nou magazin virtual în cadrul Săptămânii Modei de la New York, care începe pe astăzi.

Magazinele virtuale nu sunt un concept nou. În 2013, eBay a făcut un experiment similar. De fapt, conceptul este ceva pe care Bloomingdale’s s-a concentrat de ceva timp, pe măsură ce a creat o relație mai strânsă clienții săi și firme care practică comerțul cu amănuntul, conform TechCrunch.

Directorul de marketing al magazinului, Frank Berman, a declarat pentru TechCrunch prin e-mail că, în ultimii 10 ani, compania “a experimentat cu prezentări de modă virtuale și vitrine interactive”, dar că aniversarea de 150 de ani “a oferit ocazia de a explora mai departe și de a pune clienții în prim plan”.

Magazinul virtual va fi proiectat de Emperia. Tot Berman afirmă că, cu ajutorul celor de Emperia, Bloomingdale’s “a fost capabilă să vadă potențialul de a crea o experiență virtuală de cumpărături, inclusiv vizualizări la 360 de grade ale produselor de lux exclusive”. Acesta va pune la dispoziție, mai întâi, colecții de la mărci cunoscute, precum Polo Ralph Lauren, Marc Jacobs, David Yurman, MCM, Byredo și Baccarat.

În acest fel, compania își creează o prezență în metaversul actual. “Trecerea la metavers este, de fapt, doar o extensie a ceea ce Bloomingdale’s face de 150 de ani” menționează directorul de marketing.

Este important ca lanțul de magazine să ofere noi experiențe bazate pe modul diferit în care fiecare generație preferă să facă cumpărături, a adăugat Berman.

Răzvan Tănase

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

Cele mai recente știri

spot_img

Abonează-te la cele mai recente știri din IT, Digitalizare, Tehnologii & Crypto

Te-ar putea interesa și...