Intercontinental Hotels Group (IHG), compania mamă a unor lanțuri hoteliere precum Holiday Inn, Crowne Plaza și Regent Hotels, a confirmat că a fost ținta unui atac cibernetic.
IHG a declarat că este la curent cu situația și promite să investigheze “accesul neautorizat” la sistemele sale. De asemenea, compania continuă să analizeze impactul și gradul de gravitate al incidentului, conform TechRadar.
Oficialii grupului hotelier subliniază faptul că “hotelurile IHG funcționează și continuă să accepte rezervări directe”. Clienții pot face și modifica o rezervare, dacă contactază direct hotelul, prin telefon, în loc să folosească sistemul afectat de rezervări online al companiei.
Canalele de rezervări ale IHG reprezintă o altă problemă majoră. Acestea nu au mai funcționat în mod corespunzător de pe 5 septembrie. Clienții nemulțumiți și-au exprimat frustrarea pe rețelele de socializare. Un utilizator a afirmat, marți seara, pe Twitter că sistemele de operare sunt nefuncționabile de 19 ore și că serviciile pentru clienți sunt inexistente.
Alt utilizator a trimis un mesaj public pe Twitter către Holiday Inn, întrebând dacă rezervarea sa mai este valabilă. Drept răspuns, compania a afirmat: “Ne confruntăm în continuare cu o problemă de sistem, iar echipele noastre analizează acest lucru. Vă sfătuim să contactați direct hotelul pentru asistență imediată. Ne cerem scuze pentru dificultăți”.
La momentul actual, încă nu se știe dacă datele clienților au fost pierdute sau furate.
Un articol foarte bun!