Twitter introduce noi elemente pentru prevenirea dezinformării

Twitter adaugă mai multe filtre de protecție împotriva dezinformării, asupra conținutului de pe platformă, ceea ce poate constitui un potențial punct nevralgic pentru noul proprietar potențial al companiei, Elon Musk, care a spus că dorește ca platforma de socializare să renunțe la moderarea tweet-urilor, informează Wall Street Journal.

Compania a declarat joi că intenționează să încetinească propagarea conținutului considerat sursă de dezinformăre în legătură cu crize, inclusiv conflicte armate, dezastre naturale și urgențe de sănătate publică și să crească nivelul de credibilitate a informațiilor care sunt distribuite pe platformă.

Twitter a spus că definește criza ca o situație în care există o amenințare larg răspândită la adresa vieții, siguranței fizice, sănătății sau existenței de bază.

Compania a spus că va determina dacă afirmațiile sunt înșelătoare prin verificări din mai multe surse credibile, disponibile public, inclusiv probe de la grupuri de monitorizare a conflictelor, organizații umanitare, jurnaliști și altele.

Yoel Roth, șeful pentru siguranță și integritate al Twitter, a susținut într-o postare pe blog de joi că, dacă o afirmație pe platformă este considerată înșelătoare, Twitter nu va amplifica sau recomanda acel conținut, atât în timeline-ul din hompage, cât nici în funcționalitățile de căutare și explore.

„Deși această primă iterație se concentrează pe conflictul armat internațional, începând cu războiul din Ucraina, intenționăm să actualizăm și să extindem politica pentru a include și alte forme de criză

Yoel Roth

Compania a spus că va adăuga, de asemenea, notificări de avertizare la anumite tweet-uri, inclusiv cele din conturi de mare profil și conturi controlate de guverne sau mass-media afiliată statului. Pentru a accesa aceste tweet-uri, utilizatorii vor trebui să bifeze printr-un nou click că doresc să vizualizeze conținutul. Aceste tweet-uri nu vor putea fi apreciate sau distribuite mai departe.

Elon Musk, CEO-ul Tesla Inc., a făcut primii pași pentru achiziționarea Twitter în aprilie printr-o afacere evaluată la aproximativ 44 de miliarde de dolari. El a spus în tweet-uri și în interviuri că intenționează să ducă compania într-o altă direcție și a susținut că ceea ce el numește „cenzura site-ului” este o problemă specială.

redactia digitalio

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

Cele mai recente știri

spot_img

Abonează-te la cele mai recente știri din IT, Digitalizare, Tehnologii & Crypto

Te-ar putea interesa și...