Startup-ul românesc de inteligență artificială (IA) și Blockchain Humans.ai colaborează cu liderul pieței globale de CRM, Salesforce, și cu alți câțiva furnizori de software pentru gestionare a relațiilor cu clienții (CRM – Customer Relationship Management) pentru a dezvolta proiecte comune de automatizare a producției video la scară largă, utilizând platforma inovatoare de inteligență artificială și media generată de IA ale companiei.
Echipa de cercetători și programatori Humans.ai a analizat nevoile companiilor din industria CRM, urmând să dezvolte cele mai importante soluții de automatizare pentru dezvoltarea de soluții adaptate nevoilor industriei.
Aplicațiile care beneficiază de tehnologiile de tip synthetic media și IA furnizate de Humans.ai pentru industria CRM vor consta în proiecte speciale, cum ar fi fluxuri video automatizate pentru activitățile de vânzări, integrări pentru industria de e-commerce care transformă automat paginile web ale produselor în conținut video și multe altele.
Unul dintre cei mai cunoscuți parteneri pentru dezvoltarea soluțiilor Humans.ai, Salesforce, este platforma numărul unu la nivel mondial pe piața de management al relațiilor cu clienții, ce oferă software de CRM și aplicații axate pe vânzări, relația cu clienții, automatizarea activității de marketing etc.
“Suntem foarte încântați să colaborăm cu cele mai mari companii de CRM din lume, precum Salesforce, care este lider în domeniul automatizării industriei de relații cu clienții. Activitatea Salesforce este în linie cu misiunea Humans.ai, deoarece împreună putem da posibilitatea companiilor să transforme paginile de text ale produselor și serviciilor în clipuri video și reclame optimizate pentru diferite canale de comunicare, ajutând echipele să crească mai eficient impactul brandului lor, precum și rata de conversie cu ajutorul inteligenței artificiale.”, a declarat Sabin Dima, CEO și co-fondator Humans.ai.
“Adopția de către companii a tehnologiei synthetic media generată de IA este influențată de aplicațiile emergente care facilitează accesul la scară largă la astfel de inovații, cum ar fi Tovid.ai, platforma de generare automată de conținut video dezvoltată de Humans.ai. Suntem încrezători că editarea și crearea în mod automatizat de conținut multimedia cu ajutorul IA poate schimba în mod fundamental multe industrii. Utilizatorii și clienții nu mai doresc conținut static sau interacțiuni bazate pe text. Ei caută o experiență imersivă prin conținut multimedia. Capacitatea de a oferi noi moduri de comunicare într-o lume a tehnologiei în continuă schimbare va deveni în curând vitală pentru companiile din această industrie”, a explicat și Bart Veenman, CEO în cadrul Tovid.ai, platforma SaaS de producție video sintetică dezvoltată de startup-ul Humans.ai.
Humans.ai este o companie de deep-tech care a creat primul model etic de AI și blockchain. Startup-ul a dezvoltat o platformă dedicată creării și guvernării Inteligenței Artificiale, cu accent pe synthetic media. Prin studioul său de creație și prin sistemul de proveniență și responsabilitate bazat pe token, Humans.ai asigură că toate contribuțiile sunt răsplătite în mod echitabil și că fiecare AI este controlat pe termen lung.
Humans.ai integrează date și tehnologie pentru a genera modele AI unice și a le utiliza ca API (interfață de programare a aplicațiilor) de către comunitatea de afaceri. Astfel tehnologia permite dezvoltatorilor de aplicații sa utilizeze modelele AI plătind drepturi într-un mod echitabil atât celor care oferă tehnologie, cât și date.
Focusul inițial al platformei Humans.ai este synthetic media, ce permite crearea vocii, imaginii și gesturilor unor persoane, fără a mai fi necesară prezența fizică, numită ADN digital. Pornind de la acest ADN digital se poate crea conținut audio și video de la zero cu ajutorul inteligenței artificiale.
Spre exemplu, audiobookul tău poate fi narat de actorul preferat de la Hollywood sau o producție video poate fi creată foarte simplu fără ajutorul unei echipe întregi formată din cameraman, editor video sau prezentator.
De asemenea, compania a dezvoltat tehnologia unică în lume, numită Proof-of-Human, care validează faptul că se afla un om în spatele fiecărei decizii a AI-ului, folosind tehnologia blockchain ca să încapsuleze fiecare AI într-un NFT (token non-fungibil), oferind astfel o interfață de manageriere și guvernanță pentru acel AI.
Salesforce este cel mai important furnizor de software bazat pe cloud din lume. Oferă servicii pentru peste 150.000 de companii la nivel global, ajutând firme de orice dimensiune și din orice industrie să se transforme digital. Compania s-a listat pe Bursa de la New York pentru prima dată în 2004. De atunci, Salesforce a crescut constant veniturile în fiecare an, în 2021, veniturile anuale ridicându-se la 21,25 miliarde USD, o creștere de 221,3 ori față de 2004.